Salut, @costagl!
Pare sa fie o problema locala de browser, eu folosesc Chrome si n-am nicio problema.
Ce iti pot recomanda:
- Update browser Google Chrome, detalii aici: https://support.google.com/chrome/answer/95414?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=ro
- Acceseaza pagina in incognito/private si verifica daca mai ai aceasta problema (CTRL + SHIFT + N in browser)
- Verifica daca nu cumva treci printr-un proxy, setarile de proxy pentru Chrome sunt cele native ale sistemului Windows, le poti modifica daca tastezi in Start -> Run -> inetcpl.cpl [in fereastra Internet Properties -> Connections -> LAN settings -> te asiguri ca nu este setat un proxy]
- Reset Google Chrome, urmand pasii de aici: https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=ro
Atentie, resetarea browserului duce la pierderea tuturor datelor precum bookmarks, history, cache, password.
Poti salva bookmarks separat sau poti sincroniza cu contul Gmail pentru salvarea datelor personalizate.
Sper ca una din variantele de mai sus sa duca la rezolvarea problemei tale!
Good luck si lasa-ne sa stim daca in continuare ai o problema in folosirea paginii orange.ro