anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Erori acces in My Orange si in comunitate

costasgl
Junior entuziast
De aproape 2 saptamani intampin la logare de pe laptop urmatoarea eroare: service Unavailable HTTP Eror 503 The service is unavailable.
Browser-ul utilizat Chrome.
Windows 10.
1 Soluţie acceptată‚

Ascary
Campion certificat
Folosiți internet Explorer sau Firefox. Aceste browsere nu dau erori. Problema e de la Chrome.

Vizualizare soluţie în postul original

27 Răspunsuri 27

Vrajitoarea
Cunoscător
Chiar la inceput au mai fost erori, dar nu am mai avut probleme de ceva vreme la logare. Pe calculator tot Windows 10 si Chrome am. Accesul la internet e ok?

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Poate au loc lucrări de mentenanță sau alte probleme. Încearcă și cu alte browsere și poate funcționează. Sau dacă ești pe telefon, poți dezinstala și reinstala aplicația My Orange. La mine funcționează fără probleme. Eventual, dă-i și un restart telefonului/pc-ului. Succes!.

Miha_Z
#StarMember
N-am intampinat probleme la logare, dar uneori sunt probleme la actualizarea paginii si sunt redirectionata in vechea platforma.

Ascary
Campion certificat
Folosiți internet Explorer sau Firefox. Aceste browsere nu dau erori. Problema e de la Chrome.

Miha_Z
#StarMember
Merci @Ascary, eu chiar folosesc Chrome. E bine ca am gasit vinovatul. :))

DanielaH
Moderator
@costasgl, se întâmplă doar la accesarea Comunității și My Orange sau și la accesarea altor pagini? Eroarea apare de fiecare dată sau din când în când?

Laura_cio
Senior
Folosește alt browser: Internet Explorer, Mozilla. Chrome-ul e cel mai utilizat browser. Am pățit și eu cu o aplicație care necesita internet: după câteva accesari, logari și utilizări, îmi apărea eroare. Așa ca, am schimbat browser-ul.

Razvan
#StarMember
Încearcă să ștergi cookies-urile și istoricul din browser și apoi să accesezi site-ul din nou.

costasgl
Junior entuziast
Eroarea este permanenta fie ca intru in magazinul online, fie ca este aplicatia Orange sau alt cont, tot ce tine de Orange, si nu stiu de ce, am sters istoricul si cookie-urile si tot persista eroarea.

Razvan
#StarMember
Și pe alt browser îți merge?

Qubit
Angajat Orange
Salut, @costagl! Pare sa fie o problema locala de browser, eu folosesc Chrome si n-am nicio problema. Ce iti pot recomanda: - Update browser Google Chrome, detalii aici: https://support.google.com/chrome/answer/95414?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=ro - Acceseaza pagina in incognito/private si verifica daca mai ai aceasta problema (CTRL + SHIFT + N in browser) - Verifica daca nu cumva treci printr-un proxy, setarile de proxy pentru Chrome sunt cele native ale sistemului Windows, le poti modifica daca tastezi in Start -> Run -> inetcpl.cpl [in fereastra Internet Properties -> Connections -> LAN settings -> te asiguri ca nu este setat un proxy] - Reset Google Chrome, urmand pasii de aici: https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=ro Atentie, resetarea browserului duce la pierderea tuturor datelor precum bookmarks, history, cache, password. Poti salva bookmarks separat sau poti sincroniza cu contul Gmail pentru salvarea datelor personalizate. Sper ca una din variantele de mai sus sa duca la rezolvarea problemei tale! Good luck si lasa-ne sa stim daca in continuare ai o problema in folosirea paginii orange.ro

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
La mine merge brici pe toate browserele.

Razvan
#StarMember
Și la mine, nu e nicio problemă.

Ascary
Campion certificat
Idem,pe toate device-urile. Așteptăm vesti de la inițiatorul întrebării să vedem ce se mai întâmplă. Cumva îl vom ajuta.