anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare reincarcare prepay 5 euro my orange banii luati prestatie orange lipsa

Io007
Începător

Buna ziua.

Va reamintesc ca nici acum nu mi am primit banii inapoi desi au trecut cateva luni bune de cand am incercat sa mi activez optiunea de 5 euro din my orange. Nu m a mai contactat nimeni. Nu e normal asta. Va rog sa raspundeti.

Multumesc anticipat.

 

3 Răspunsuri 3

TheSpecialist
Maestru

Salut ! Noi suntem , majoritatea, simpli membri ai unei comunități. Mai mult decât sa te îndrumăm către canalele oficiale de comunicare cu Orange, nu putem face. Sfatul meu este sa mai insisti la Relații Clienți. 

FLo1
Campion certificat

@Io007 : Cel mai bine ar fi să revii cu un extras de cont prin care să poți demonstra că banii au fost retrași de pe card, însă alocarea resurselor (opțiunii) nu a fost efectuată. Cel mai la îndemână, cu toate detaliile (dată, zi, oră, valoare opțiune aleasă etc.) consider că ar fi ori emailul la serviciul.clienti@orange.ro sau o discuție cu un consultant pe chatul Djingo. Succes.

Pololica
Maestru

Degeaba ne reamintesti noua, clientilor Orange (majoritatea de aici). Daca nu ne spui si noua detaliile (cand ai facut reincarcarea, ce erori ai primit (daca ai primit), etc), sansele de rezolvare sunt 0.