anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare aplicația My orange

Anytsu
Începător
De ce nu merge aplicatia? Imi da eroare
8 Răspunsuri 8

FLo1
#StarMember
@Anytsu: Bun venit în Comunitate. Dacă datele de autentificare în aplicație sunt cele corespunzătoare, atunci încearcă o reinstalare, cu o ștergere a aplicației în prealabil. Poți, dacă vrei, și doar să ștergi datele stocate de aplicație (date de configurare + date cache).

Viocat
Senior certificat
Ai putea sa cauti in magazin play daca nu cumva exista vreun update. Desi acelasi lucru face si reinstalul, iti aduce ultima versiune de aplicatie.

FLo1
#StarMember
@Viocat: "Updateul" nu șterge setările inițiale și nici fișierele din cache. Iar în multe cazuri, aceste resturi dau peste cap buna funcționare a aplicației, oricare ar fi aceasta.

CrissAlina
Junior entuziast
Buna, șterge aplicația , reinstaleaz-o dar mai intai verifica si conexiunea la internetul din casa ( eu asa am facut )

Viocat
Senior certificat
@FLo1 atunci cand posesorul a uitat parola si se logheaza cu amprenta, prefer sa nu reinstalez. Mai puține batai de cap. Dar cel mai corect asa este stergi datele toate, dezinstalezi, restart telefon, apoi instalezi aplicatia. Sper indiferent de varianta sa aiba aplicatie functionala Anytsu!

FLo1
#StarMember
@Viocat: A menționat cineva ceva despre ”parole uitate”?? Și chiar dacă ar fi uitată, o recuperare de parolă e facilă. Important să ruleze aplicația. Baftă în analize viitoare.

Viocat
Senior certificat
@FLo1 spuneam din experienta proprie de ce prefer update fata de reinstal. Eu de cate ori a trebuit sa ajut cunoscutii cele mai mari probleme le-am avut cu parolele- nu isi dadusera mail alternativ sau telefon si nu mai retineau datele introduse la sign up.

DanielaH
Moderator
@Anytsu, ai reinstalat aplicația? Funcționează? Te așteptăm să revii cu detalii. Mulțumim.