@Anytsu: Bun venit în Comunitate. Dacă datele de autentificare în aplicație sunt cele corespunzătoare, atunci încearcă o reinstalare, cu o ștergere a aplicației în prealabil. Poți, dacă vrei, și doar să ștergi datele stocate de aplicație (date de configurare + date cache).
@Viocat: "Updateul" nu șterge setările inițiale și nici fișierele din cache. Iar în multe cazuri, aceste resturi dau peste cap buna funcționare a aplicației, oricare ar fi aceasta.
@FLo1 atunci cand posesorul a uitat parola si se logheaza cu amprenta, prefer sa nu reinstalez. Mai puține batai de cap. Dar cel mai corect asa este stergi datele toate, dezinstalezi, restart telefon, apoi instalezi aplicatia. Sper indiferent de varianta sa aiba aplicatie functionala Anytsu!
@Viocat: A menționat cineva ceva despre ”parole uitate”?? Și chiar dacă ar fi uitată, o recuperare de parolă e facilă. Important să ruleze aplicația. Baftă în analize viitoare.
@FLo1 spuneam din experienta proprie de ce prefer update fata de reinstal. Eu de cate ori a trebuit sa ajut cunoscutii cele mai mari probleme le-am avut cu parolele- nu isi dadusera mail alternativ sau telefon si nu mai retineau datele introduse la sign up.