anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce trebuie să introduc parola așa de des?

Carlosss
Explorator

Bună seară comunitate,

Intrând în aplicație My Orange, observ de ceva vreme că foarte des trebuie să introduc parola și  de 2 poate 3 ori pe zi  și după update-uri .. 

Screenshot_20230907_170933_My Orange.jpg

😆

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Carlos!

Bine ai revenit!

Ai zice ca apare mai des in ultima versiune? Am incercat si eu mai devreme si intr-adevar m-a pus sa ma loghez din nou. Deci, e posibil sa fie o problema/modificare legata de ultima versiune.

Eu am v9.1.4(build 5767). Si tu la fel?

O sa monitorizez si eu un pic in urmatoarea perioada sa vad daca apare atat de des. Pe IOS parca nu apare atat de des.

Ca solutie temporara, ca sa nu stai sa scrii de fiecare data parola, poti s-o salvezi in telefon si ar trebui sa fie mai usor. Dar oricum ar fi, e intr-adevar o chestie care ar trebui verificata, in caz ca nu e ok.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

Vio73
#StarMember

Salutare!

La mine nu este așa, rămân salvate și pot intra mai mult timp.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Carlos!

Bine ai revenit!

Ai zice ca apare mai des in ultima versiune? Am incercat si eu mai devreme si intr-adevar m-a pus sa ma loghez din nou. Deci, e posibil sa fie o problema/modificare legata de ultima versiune.

Eu am v9.1.4(build 5767). Si tu la fel?

O sa monitorizez si eu un pic in urmatoarea perioada sa vad daca apare atat de des. Pe IOS parca nu apare atat de des.

Ca solutie temporara, ca sa nu stai sa scrii de fiecare data parola, poti s-o salvezi in telefon si ar trebui sa fie mai usor. Dar oricum ar fi, e intr-adevar o chestie care ar trebui verificata, in caz ca nu e ok.

Client Orange

Varianta aceasta o am și eu pe Android, însă nu a cerut logare la ultimul update făcut acum 4zile (3sept2023). Posibil o comutare între conturi (dacă ai atât servicii mobile de la ORO, cât și servicii fixe de la OROC), să solicite validare pass mai des, dar nu ar trebui. După update, de obicei se cerea login nou, mai ales dacă update-ul era unul cu schimbări majore.

Carlosss
Explorator

Am cartelă prepay simplă, fără abonament.. La fel v9.1.4 , fac update-uri des la aplicații , ar trebuii să salvez parola .. 

Oricum mulțumesc tuturor de ajutor ! 😁 Big up comunitate 👍

@Carlosss: la fel simplu SIM PPY am și eu. Eu consider că nu are rost. Ai mult de scris? În loc de email te poți loga cu un alias, definit din setările contului, versiunea de browser. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Hey Carlos!

Stiu ca e târziu, dar am zis ca poate vrei sa ai un update aici.

Din 7 Septembrie când ți-am scris prima data ca mi-a cerut login aplicația, pana ieri, nu mi-a cerut deloc între timp. Deci, pare ca cere login o data pe săptămână (pana acum). La tine era mai des? Ai mai observat chestia asta în ultimele câteva zile?

Oricum, cu credentialele salvate în telefon, login-ul e la câteva click-uri distanta. 🙂

Client Orange

După luni de zile ieri la mine a cerut subit.... login. Stand by și voi vedea cât de recurentă va fi solicitarea. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

S-ar putea sa tina de mai multe lucruri. Banuiesc ca sunt niste conditii (parametri de securitate) pe care le/îi verifica la pornirea aplicatiei. Daca iti intra intr-una dintre conditiile respective, face prompt de login. Una dintre conditii, si e normal sa fie asa, este reverificarea userului la un interval predefinit. In caz ca ti se fura telefonul, sa nu aiba acces la contul My Orange. Evident, daca ti se fura telefonul, ai probleme mult mai mari decat contul My Orange. :)) Dar fiecare producator incearca sa-si faca treaba pe partea lui astfel incat sa nu fie nici foarte des si sa fie stresant pentru user, dar nici foarte rar incat sa constituie o potentiala problema de securitate.

O alta posibilitate ar fi schimbarea locatiei. Mai ales daca esti pe date mobile.

Dupa cum ziceam, ideea de reverificare din cand in cand e normala, si nu e rea deloc. Dar nici sa fie in fiecare zi, sau mai rau, de mai multe ori pe zi, mai ales daca nu s-a schimbat nimic.

Daca gasesti si tu cateva situatii in care iti cere login, ar fi foarte interesant de stiut, si cred ca ar ajuta pe toata lumea sa inteleaga un pic mai bine sistemul de login. 🙂

Client Orange

Dorești situații? Păi uite-le-ai chiar sub nasul nostru: Comunitatea 😉😀😃😃

Concret: se solicită login ori de câte ori ai schimbat device-ul de acces, sau după o pauză mai lungă de 2-3 ore de neaccesare. Ba mai mult, se face un "automat reset" undeva cam după miez de noapte, mai exact chiar dacă ai sta permanent activ și pe un singur device, tot ai avea cel puțin un login pe zi. Asta deja a fost .... din culegere. 😁🙂

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Comunitatea este intr-adevar un caz aparte. 🙂 Nu pare sa se supuna acelorasi reguli de login ca si My Orange (cel putin aplicatia My Orange), cu toate ca, login-ul in sine se face tot prin SSO cu contul My Orange.

Cu toate astea, daca iti amintesti, in vechea versiune a Comunitatii, prompt-ul de relogin era mai rar. In noua versiune, la inceput era si mai des de atat. :)) Acum e cat de cat mai bine, dar si mie mi se pare inca un pic cam prea des.

Client Orange

Pe contul web "MyOrange" nu stau 24/7 logat, însă pe app DA. Așadar e posibil să aibă același comportament. Actualul login e acceptabil și justificat. Cel puțin din cele descrise anterior consider ok aceste condiții. 

Carlosss
Explorator

Pe contul web "MyOrange" / Comunitate am salvat parola și se loghează imediat,însă pe aplicație îmi cere des parola și de 2-3 ori pe zi..  infine m-am obișnuit 😆  

Va mulțumesc pentru răspunsuri!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Si in aplicatie poti sa salvezi parola. Ciudat ca iti cere sa te loghezi atat de des totusi… :))

Client Orange

Am reinstalat aplicația , poate își revine 🤣