anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu merge aplicația my Orange???

Alexandru_1979_
Începător
De ce nu funcționează????
5 Răspunsuri 5

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, Alexandru!!! Iti recomand dezinstalarea si reinstalarea aplicatiei, dar sa verifici si conexiunea la internet. Mai poti sa intri in Setarile telefonului, la Aplicatii: Aplicații - My Orange - Stocare - Ștergeti datele. Ii dai un restart la telefon si ar trebui ca aplicatia sa-si revina. Asa am facut eu cand am avut probleme cu aplicatia.

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver
Salutare! Poți încerca și de pe laptop/ PC. Este o soluție și reinstalarea aplicației, care are șanșe mari de reușită. Dacă nici soluția aceasta nu ajută, cere ajutorul prin Chat Djingo sau la 300. Succes!

Viocat
Senior certificat
Verifica versiunea de aplicatie instalata, la momentul actual ultima versiune este 5.3.1. De asemenea, aplicatia a mai functionat pe acest dispozitiv? Vreau sa excludem posibilitatea nefunctionarii din cauza permisiunilor neacordate. Daca aplicatia a functionat inainte ar fi de ajuns un update, altfel dezinstaleaza aplicatia, restart telefon si apoi instalare my orange. Succes la rezolvarea problemei.

arsradu
#StarMember
Salut, Ce anume nu functioneaza? Ai vreo eroare? Internet este? Da-ne mai multe informatii. Ca idee, mie imi functioneaza perfect aplicatia. Deci, cu siguranta nu e o problema generala. Dar ca sa putem sa ne facem o idee, ar fi bine sa ne dai ceva mai multe detalii.
Client Orange

DanielaH
Moderator
@Alexandru*1979*, aplicația este funcțională. Te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta.