anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu îmi apar serviciile pe care le dețin în aplicație My Orange?

IonuțIonut97
Începător

Portarea a fost făcută de o jumătate de lună, iar când doresc să îmi trec numărul în aplicația My Orange nu sunt lăsat. Cum pot să imi văd serviciile în aplicație?

4 Răspunsuri 4

FLo1
#StarMember

@IonuțIonut97: Bun venit în Comunitatea Orange. Ce fel de eroare întâmpini în aplicație? Personal, cu mai multe opțiuni de configurare cont, îți recomand să utilizezi varianta WEB (desktop) a contului. Mai accesibilă și mai clară, mai ales în pașii premergători configurării contului inițial. 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Ionut,

Deci...raspunsul la intrebarea ta este simplu: pentru ca inca nu ai adaugat serviciile in aplicatie. 🙂 De-asta nici nu au cum sa apara.

Acuma, problema....care cauzeaza si consecinta (faptul ca nu-ti apar serviciile) este faptul ca nu le poti adauga in primul rand.

Deci....te asteptam cu mai multe detalii in ceea ce priveste eroarea pe care o primesti la adaugarea serviciilor. Si eventual rezultatul testului din varianta de web/PC a My Orange, dupa cum ti-a recomandat si Flo.

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ori le adaugi tu, ori faci o solicitare în acest sens.

Dacă ești client Orange Romania, ai detalii aici:

https://www.orange.ro/help/orange-expert/aplicatia-my-orange/abonamente/cum-adaug-un-numar-de-telefo...

Dacă ești client Orange Romania Comunications, ai aici: 

https://www.orange.ro/help/cum-imi-adaug-serviciile-orange-romania-communications-in-aplicatia-my-or...

Sesizarea o poți face de aici, pentru Orange Romania:

https://www.orange.ro/contact/

Sau de aici, pentru Orange Romania Comunications:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Baftă! 

DanielaH
Moderator

Ionuț, ai reușit să adaugi serviciile în aplicație? S-a rezolvat situația?