anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce îmi apare în aplicație acest mesaj dacă eu nu am făcut nicio modificare?

De ce îmi apare acest mesaj când doresc sa îmi modific abonamentul meu și nu mi -l pot modifica din aplicația my Orange. Eu.nu am făcut nicio modificare în toți acești ani . Mulțumesc. Și cui mă pot adresa dacă vreau sa îmi schimb abonamentul. Trebuie musai sa sun la 300 ? Din aplicația Orange nu merge ? 

4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember

Mesajul spune ca cererea ta e in curs de procesare, nu ca nu ti-l poti modifica. Trebuie doar sa ai un pic de rabdare, probabil ca merge mai greu azi, fiind o zi libera. Ce abonament ai acum si ce abonament iti doresti? De cand nu ai mai facut modificari la abonament?

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@andreiagafitei: Apare astfel pentru că a fost modificat tipul de abonament sau opțiuni aferente acestuia. Poate a fost o simulare pentru tine, însă Orange a tratat-o ca o solicitare reală. Poți clarifica misterul DOAR cu un apel la 300 sau altă formă de contact.

Fiind online, poți renunța la orice modificare de contract în termen de 14 zile. Succes. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Din păcate, da, trebuie să suni, pentru că este în curs de procesare modificarea și cine știe, dacă ai făcut vreo simulare, să nu te trezești cu ceva nedorit. Sigur, poate fi și vreo eroare, dar cel mai bine este să te lămurești la modul concret.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@andreiagafitei, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?