anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot face ca in contul MY ORANGE deja activ sa-mi apara factura pentru internet?

ELENA271
Începător

SC are cont MY ORANGE pt televiziunea de la Orange Comunications si recent a incheiat un contract de internet cu Orange Romania. Cum pot face ca in contul MY ORANGE deja activ sa-mi apara factura pentru internet?

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Trebuie adaugate serviciile ORO in My Orange. Daca ai servicii ORO si OROC (fostul Telekom Fix), vei avea nevoie de cate un cont pentru fiecare.

Ai aici un tutorial pentru crearea contului ORO. Si aici un tutorial care ar trebui sa te ajute la adaugarea serviciilor.

Dupa ce ai adaugat serviciile, poti sa treci de pe un cont pe altul, folosind butonul din coltul din dreapta sus si alegand contul ORO. Si odata pe cont, vei avea acces la toate detaliile, inclusiv factura.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Trebuie adaugate serviciile ORO in My Orange. Daca ai servicii ORO si OROC (fostul Telekom Fix), vei avea nevoie de cate un cont pentru fiecare.

Ai aici un tutorial pentru crearea contului ORO. Si aici un tutorial care ar trebui sa te ajute la adaugarea serviciilor.

Dupa ce ai adaugat serviciile, poti sa treci de pe un cont pe altul, folosind butonul din coltul din dreapta sus si alegand contul ORO. Si odata pe cont, vei avea acces la toate detaliile, inclusiv factura.

Client Orange

Razvan
#StarMember

Creezi un cont My Orange Fix și apoi poți avea acces la ambele în aplicația My Orange, comuntând de pe un tab când pe unul când pe celălalt. 

DanielaH
Moderator

Elena, ai reușit să adaugi serviciile fixe în My Orange?

ELENA271
Începător

Am reusit.

Multumesc celor care au raspuns.

E complicat ca trebuie sa tot creeam conturi pe adrese de mail diferite cand cel mai simplu ar fi sa am my orange pe o adresa de mail si acolo sa-mi pot gestiona toate firmele si toate contractele.

Mă bucur. Și mulțumim pentru confirmare.

Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, îl poți marca ca soluție pe cel mai bun și vei ajuta astfel și alți utilizatori să-și găsească răspunsul în cazul în care se confruntă cu situații similare.

O zi frumoasă și te mai așteptăm în Comunitate.