anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Chinul prin care trec lunar la reincarcarea cartelelor telefonice

CONTINUUM
Începător

Buna ziua!

Desi Yoxo, este o sub-companie Orange, ar trebui sa ma lase sa reincarc cartelele telefonice de pe contul meu MyOrange. Bine, fara link direct si sectiuni gri, imposibil de accesat. Apoi, datele ce trebuiesc reintroduse de fiecare si de fiecare data la reincarcare. Nume, cnp, strada, bloc, pfffff. Pai daca sunt logat, de ce mai trebuie reintroduse? Ce legatura are strada si blocul cu reincarcarea cartelei? Nu gasesc absolut nimic unde sa sterg cardurile de plata vechi pe care nu le mai folosesc. Este acceasi aplicatie "MyOrange" invechita de cel putin 5 ani, la care nu s-a mai lucrat deloc! Este groaznic, de fiecare data, link direct, completeaza o gramada de date logat fiind, pentru o amarata de reincarcare!

22 Răspunsuri 22

Salut! Asa am facut: Am recreat un cont pentru parintii mei. Avand in vedere ca am reincarcat deja, urmeaza sa aflu luna viitoare daca datele personale raman salvate pe platforma.

Anonim
Neaplicabil

Instalează aplicația pago, reîncarci cartela simplu și ușor, poți programa chiar și o reincarcare automata

Nup, Pago nu ofera bonusul de xx Gb la reincarcare. Era tare frumos prin Pago, dar nu este.

Razvan
#StarMember

Salut! Yoxo nu este un serviciu similar și compatibil cu My Orange, de aici și problemele tale la fiecare reîncărcare a cartelei a părinților tăi. Poți alege să crezi un cont My Orange aferent unui singur număr prepay și posibil să mai poți adăuga alt număr, cel puțin la abonament există această posibilitate și să reîncarci lunar cartela cu beneficiile oferite de EO aleasă. Yoxo a fost lansat ca o alternativă la serviciilor postpay și prepay și de aceea nu a fost integrat pe platforma curentă My Orange, posibil să fie infrastructură de date diferite. 

DanielaH
Moderator

@CONTINUUM, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Te așteptăm să revii cu vești bune.

Salut, partial. Asa am facut: Am recreat un cont pentru parintii mei. Avand in vedere ca am reincarcat deja, urmeaza sa aflu luna viitoare daca datele personale raman salvate pe platforma.

@CONTINUUM: Prin crearea acelui cont MyOrange cu cele 2 prepay-uri atașate contului ai observat la o primă privire că nu mai ai meniurile de Reîncărcare / Consum / Opțiuni ....etc ”colorate” gri, adică inactive (ca atunci când te logai cu datele contului Yoxo). Cât privește datele facturii.... nu se vor mai cere. Te așteptăm cu o confirmare/actualizare atunci când vei face o nouă reîncărcare.

DanielaH
Moderator

@CONTINUUM, dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rugăm să-l marchezi ca soluție pe cel mai bun pentru a fi de ajutor și altor utilizatori. Mulțumim.