anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cat ar trebui sa mai dureze problema cu platile/alocarea resurselor din My Orange?

arsradu
Specialist certificat
Hello,

Intrebarea e in titlu. Are cineva idee cat ar trebui sa mai dureze situatia cu platile/alocarea resurselor din My Orange? In seara asta am platit factura Orange din Orange Money, si a mers perfect. Mi-a fost teama ca daca o sa fac plata din My Orange ca de obicei, s-ar putea sa trebuiasca sa astept si eu cu saptamanile pana se rezolva.

As aprecia foarte mult un ETA la problema asta, ca sa stiu daca mai e nevoie de astfel de variante ocolitoare, sau ma pot baza pe aplicatia My Orange.

De asemenea, sugestie cu titlu general: cand mai sunt probleme de genul asta cu oricare dintre aplicatiile Orange, puneti un mesaj in aplicatie, sa stie si clientii! E o chestie de comunicare cat de poate de basic.
13 Răspunsuri 13

BlackWolf
Cunoscător certificat
Salut! De cat timp persista problema asta? Eu am platit acum 2 saptamani TV-ul din My Orange si a mers instant, fara probleme...

arsradu
Specialist certificat
Cred ca asta e a doua saptamana...? Sau poate mai mult. Nu mai stiu. Oricum, vad ca inca sunt useri cu probleme. Nu mi-e foarte clar daca e o problema generala, particulara... Nu avem niciun fel de informatii. Asta e si problema cea mai mare. Nu stim nimic. Daca am sti in ce conditii se manifesta problema, si nu ne afecteaza, macar am putea sa stim si sa nu me facem probleme. Dar atata timp cat nu se stie nimic...stam asa intr-o stare de agitatie si de confuzie continua. Nu mi se pare ok deloc.

simple_dreams
Senior
Well... in alte tari gasesti statusul serviciilor si al sistemului direct pe site-ul furnizorului... si daca se face mentenanta gasesti exact locatia, ora, data... la fel si daca sunt intreruperi.

arsradu
Specialist certificat
Exact. Ceva de genul asta ar trebui sa fie si la Orange. Ma surprinde faptul ca nu e deja... E atat de basic functia asta incat nici nu cred ca ar trbui ceruta special. Nu e mare lucru de implementat si e o chestie care e extrem de utila!

Vio73
Campion certificat
Foarte bună ideea, iar când apare scris mesajul respectiv, nu te mai chinui aiurea sa faci ceva. Cred însă că nu este ceva general, ci doar pe grupuri de useri sau ceva de genul.

arsradu
Specialist certificat
Bun, nu e generala. Atunci, ce au in comun toti userii astia care s-au plans pana acum in comunitate? Daca nu e o chestie generala, ar putea sa primeasca acel mesaj doar ei. Dar pot sa fiu sigur ca eu, daca nu l-am primit, pot s-o iau prin excludere, si pot sa stau linistit si sa-mi fac in continuare platile din My Orange? Nu prea pot. Pentru ca nici cei care au avut probleme (sau inca au) cu aplicatia My Orange nu au fost anuntati in vreun fel. Si atunci...nu stiu daca se aplica si la mine sau nu. Si nu e o chestie pe care sunt nerabdator s-o testez. 🙂

Vio73
Campion certificat
Asta pot face, adică să-i anunțe pe cei cărora nu le funcționează. Foarte bună idee, dar nu cred că vor face așa ceva. Sper să mă înșel!

arsradu
Specialist certificat
Nici eu nu cred. Ar fi o verificare in plus de facut, pentru mai multa acuratete. Ceea ce inseamna timp, si in final, bani investiti pentru treaba asta. Dar macar un mesaj simplu de genul: "Unii dintre clientii nostri pot intampina probleme in procesarea platilor sau alocarea resurselor. Incercam sa remediem situatia cat de curand. Ne cerem scuze pentru neplacerile create." Afisat pentru toata lumea. Nu ne complicam cu conditii, cu interogari pe baza de date, sa vedem ce clienti au problema asta, si sa le trimitem doar lor. Nu. Trimitem tuturor. Dar trimitem! Da, exista posibilitatea ca un astfel de mesaj sa reduca la minim tranzactiile facute din My Orange, dar ar trebui sa reduca semnificativ si gradul de nemultumire al clientilor, pentru lipsa de transparenta din partea Orange. Si, pana la urma, nu asta e si ideea?! Daca e o problema cu aplicatia, sa nu o mai foloseasca lumea o perioada pana se rezolva?! Eu zic ca da. Macar sa stie oamenii ca sunt probleme, si nu mai incearca sa faca plata. Decat sa faca plata, si pe urma sa umple cozile la relatii clienti, sau in comunitate, incercand sa rezolve problema! Nu e ok nici pentru clienti, nici pentru call center. Pentru ca, dupa cum ati vazut, nu fac fata, ceea ce inseamna ca alti clienti cu alte probleme, vor intampina dificultati in a lua legatura cu cineva. Si toate astea pentru un simplu mesaj de informare care se putea pune in aplicatie, ca mijloc de prevenire pentru toata nebunia asta! Pentru ca exista solutii alternative. Eventual fac plata dintr-un shop, daca e. Sau din aplicatia bancii, sau din Orange Money. Gasesc ei o alta solutie. Dar nu e ok sa tii pe toata lumea in bezna totala, doar ca nu cumva sa scada traficul din aplicatie. Probabil ca nu asta e motivul, dar nu vad niciun motiv intemeiat pentru care nu se poate pune un mesaj de genul asta in aplicatie. Si mai mult, pentru care nu s-a implementat deja de atata timp. Ca nu poti sa zici ca aplicatia My Orange s-a infiintat ieri, si n-a avut nimeni timp sa se gandeasca sau sa implementeze chestia asta. Sau n-a avut nicio problema pana acum. A avut destule. Si inca are. Si atunci? Ce a impiedicat Orange sa investeasca timp si resurse pentru o chestie atat de basic, si atat de importanta, cum e comunicarea cu clientii?

Salut, arsradu! Ne pare tare rau pentru neplacerile create. Intr-adevar, momentan intampinam dificultati tehnice in procesarea platilor efectuate din aplicatia My Orange. Intelegem cat este de neplacut, insa vrem sa te asiguram ca lucram intens si depunem toate eforturile pentru remedierea acestei situatii. Ne-am fi dorit sa-ti putem oferi un termen estimativ de rezolvare, dar momentan nu avem. Pana la rezolvarea acestei situatii, apelam la intelegerea ta si iti cerem scuze pentru disconfortul creat. In acelasi timp, te asiguram ca am transmis feedback-ul tau colegilor nostri.

arsradu
Specialist certificat
Nu pentru mine. Pentru ceilalti. Eu mi-am facut platile din Orange Money, si probabil ca pana se va rezolva treaba asta, o sa continui sa le fac asa. Dar pentru cei pentru care chestia asta e noua. Pentru ei trebuie pus mesajul ala in mod deosebit. Eu, de bine de rau, am aflat din Comunitate ca sunt probleme, si am evitat. Dar cei care nu sunt in comunitate, si nu au fost anuntati in niciun fel? De-aia e important sa anuntati cand sunt probleme de genul asta. Nu e o problema ca apar probleme de genul asta. Singura problema e ca nu sunt anuntate, si se trezesc clientii, DUPA ce au facut plata, ca nu isi primesc resursele, sau nu apar facturile ca platite, si tot asa. Si atunci se instaleaza panica, si frustrarea si nervii, si timpul pierdut la telefon, si uite asa. Pentru un simplu mesaj... Ma rog, stiu ca nu tine de tine sa se rezolve problema asta. Mi-e cat se poate de clara chestia asta. Si mersi frumos pentru transmiterea feedback-ului mai departe. Sper sa se si tina cont de el. Ca pana acuma, s-au cam ignorat/amanat pe termen nedeterminat chestiile astea. Si e pacat. Ca sunt chestii importante.

simple_dreams
Senior
Nu ma asteptam sa fie probleme cu platile de atata timp, tocmai am incercat sa-mi platesc in avans factura si... eroare! Noroc ca am primit inapoi banii pe loc. Am platit din OM de data asta. Asta e chiar jenant, sa ai probleme tocmai cu platile, ca furnizor.

arsradu
Specialist certificat
Din aplicatia Orange Money ti-a dat eroare? Sau cu cardul Orange Money in My Orange? Daca e prima varianta, e foarte ciudat. La mine a mers ok din aplicatia Orange Money. Dar da, ciudat ca nu s-a rezolvat dupa atata timp.

simple_dreams
Senior
Am platit cu un card de la alta banca direct in aplicatia My Orange cand la final a dat eroare.