Aplicatia My Orange
Descoperă aplicația My Orange și toate beneficiile pe care ți le aduce
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum pot atașa un act doveditor în aplicația My Orange?

Salut! Aveți nevoie să trimiteți la Orange un act doveditor (ex. dovadă de plată, screenshot cu test de viteză etc.)? Este foarte simplu. Este necesar să parcurgeți doar câțiva pași în aplicația My Orange: intrați în secțiunea Altele  → Contact și fe...

DanielaH_0-1706607293155.png DanielaH_1-1706607293160.png DanielaH_2-1706607293167.png DanielaH_3-1706607293174.png
DanielaH de către Moderator
  • 1052 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 16 aprecieri

Premiile bonus din Pinata Party nu se alocă pe cont

Salutare,acum un an de zile am migrat de la cartelă pe abonament pentru un număr folosit de soție și am tot ales ca premiu la Pinata Party, opțiunea Go Premium de ne-a ieși pe ochi: spun aceasta deoarece în aplicația My Orange se afișa că premiul a f...

alterego de către Cunoscător
  • 372 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Cum accesez Orange Cloud

Vreau sa golesc pe calculator ce am in Orange Cloud si nu gasesc cum sa accesez coudul de pe calculator

adikusz de către Începător
  • 525 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Afisaj incorect pret abonament in aplicatie

Bună ziua. Mi-am reinnoit abonamentul pe 03.09 și am ales optiunea cu 5.5 euro pe luna însă in aplicație scrie ca trebuie sa plătesc 11 euro pe luna.  În contract scrie 5.5. A mai pățit cineva ceva similar?

andrei1337 de către Începător
  • 400 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 9 aprecieri

Adăugare număr în aplicația My Orange

Bună am o problemă dacă cineva mă poate ajuta  am nevoie să mai bag un număr de telefon în aplicație doar ca nu îmi acceptă numărul îmi spune să introduc alt număr și nu înțeleg de ce dacă știe cineva vă rog să îmi spuneți cum să procedez 

Maria261 de către Începător
  • 244 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Eroare și latență la afișarea informațiilor.

Am reîncărcat cartela Orange Prepay din aplicația mobilă NeoBT. Dar, ulterior, îmi afișează resursele, respectiv perioada de activitate și perioada de grație a cartelei, în 3 moduri diferite: la *133# îmi afișează corect atât creditul imediat actuali...

Anonim de către Neaplicabil
  • 315 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 3 aprecieri