anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aplicatia nu mai functioneaza pentru reincarcarea prepay

Fifi1
Junior

De ceva vreme nu mai pot vizualiza detaliile de pe serviciul voce , practic este restrictionat doar pe tv&net fara sa solicit eu acest lucru.  Cum pot reveni la aplicatia doar pe voce-mobil si sa reincarca  un pre pay de pe abonamentul meu  ? 

15 Răspunsuri 15

arsradu
#StarMember

Salut,

Bine ai venit in comunitate.

Ai incercat sa treci aplicatia pe servicii de voce? Poti face asta din aplicatia My Orange > Altele > Alege serviciu > Voce > Alegi numarul de telefon > click pe Sumar.

Daca nu reusesti, poti pune un screenshot (fara date personale) pentru mai multa claritate?

Client Orange

C38DFA67-4BAB-448E-A967-79995F30E718.jpeg

Esti client Orange Romania sau Orange Romania Communications?

Client Orange

Ambele , coduri  de anonat diferite din pacate …. Pana acum cca 3 luni efectuam reincarcare din aplicatie pentru cartela baiatului 

Bun, deci numarul de telefon apartine unui abonament Orange Romania, da? Nu preluat de la fostul Telekom Fix. Doar vreau sa ma asigur ca am inteles bine.

Celelalte servicii (internet & TV) sunt tot de la Orange Romania?

Client Orange

Voce , abonament nou. 

Tv&Internet servicii  contract nou dupa schimbarea facuta de Telekom/Orange .

Ambele 

Buna. Initial am crezut ca nu accepta numarul meu de telefon pt ca este portat … dar nici un nr.. orange nu este acceptat

Fifi, trebuie aplicatia My Orange, nu My Orange Fix. Eu azi am incarcat cartela tatalui meu, din My Orange, si a decurs totul ok. De asemenea, trebuie sa ai grija sa ai mereu aplicatia actualizata.

Da , nu a functionat .

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Fifi1: Bun venit în Comunitate. Te așteptăm să ne clarifici dacă ești abonat Orange sau numărul de voce este atașat serviciilor de net&TV pe care le-ai avut la Telekom. Pentru că numărul de voce se adaugă diferit în funcție de apartenența acestuia: la ORO sau OROC. Numai bine.

Buna , da sunt abonat orange , da am si servicii separate, contracte noi nu transferate … 

Am rezolvat aceasta situatie , dar nu prin aplicatie , nu functioneaza. *100# si reincarci de acolo cartela.  Ce este neplacut , faptul ca nu mai poti vizualiza istoricul cartele pre pay din aplicatia cum era in trecut .  

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Fifi1: Dacă numărul de voce este aferent Orange (NU OROC) atunci contul din MyOrange necesită a fi făcut ca și client Orange. În captura prezentată de tine apare ca și OROC. De aici și problema... 

DanielaH
Moderator

Salut!

Așa cum spunea și FLo1, dacă deții servicii de la ambele companii, momentan va fi nevoie de două conturi separate (unul pentru Orange Romania Communications - cont My Orange Fix și unul pentru Orange - cont My Orange) chiar dacă folosești aceeași aplicație pentru logare. Până la unificarea celor două, pentru a trece de la un cont la celălalt în aplicația My Orange va fi necesară deconectarea dintr-un cont și reconectarea în celălalt.