anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aplicatia My Orange - Momentan nu există nici o informație disponibilă

Bitizor
Junior

Bună seara! Am și eu o întrebare la dvs. Am revenit cu o portare înapoi in rețeaua Orange si am instalat aplicația My Orange, iar la secțiunea consum îmi dă următorul mesaj: Momentan nu există nici o informație disponibilă. 

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Bitisor, bun venit in Comunitate!!!

Daca portarea s-a facut recent, da, e firesc sa nu existe nici o informatie disponibila in Cronos. Asa se intampla si cand treci de la un abonament la altul, vreo 48-72 de ore nu ai acces la nici o informatie din Cronos, pana se "aseaza apele" in cont. Si scrie la "Detalii consum" ca se afiseaza cu o intarziere de 48 sau 72 de ore.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Cand s-a finalizat portarea? E posibil sa nu fie inca actualizate informatiile.

Client Orange

Mulțumesc pentru răspuns!

delfinas
#StarMember

Bitisor, bun venit in Comunitate!!!

Daca portarea s-a facut recent, da, e firesc sa nu existe nici o informatie disponibila in Cronos. Asa se intampla si cand treci de la un abonament la altul, vreo 48-72 de ore nu ai acces la nici o informatie din Cronos, pana se "aseaza apele" in cont. Si scrie la "Detalii consum" ca se afiseaza cu o intarziere de 48 sau 72 de ore.

Mulțumesc!