anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aplicația My Orange incarca numere aiurea

IonelLionel
Junior
Azi am întâmpinat o problema foarte gravă, un furt mai exact și nu știu cum sa rezolv. Am reușit să trimit un mesaj din aplicație însă de vreo 4 ore nu a răspuns nimeni.
Am incarcat din My Orange numărul unui var, lucru pe care îl fac des, și după 4 minute am inceput sa primesc miliarde de mesaje cu încărcarea numărului 07xxx.. a fost făcută cu succes.
In aplicație îmi apare de foarte multe ori că încărcarea a fost făcută cu succes, toate fiind în aceeași secundă .
Vreo 8 încărcări pe același număr în aceeași secundă au fost făcute? Cum se poate rezolva problema?
Orange văd că nu mă ajută momentan...
5 Răspunsuri 5

IonelLionel
Junior
Aceasta este o imagine

FLo1
#StarMember
@Ionel: Bun venit în Comunitatea Orange. Mesajul tău va fi redirecționat către cineva de la tehnicul Orange și vor analiza situația contului. Până atunci poți verifica dacă și de pe card a fost retrasă suma aferentă la fiecare încărcare afișată sau doar la una dintre ele (prima). Eu cred că o reinstalare a aplicației MyOrange (dacă ai facut încărcarea din aplicație) posibil să ajute. Poți verifica și pe varianta web (desktop) dacă apar încărcări multiplicate? E posibil doar în aplicație să apară multiplicarea încărcărilor.

Pololică
#StarMember
Ca prima recomandare: schimba parola (preventiv). Pasul doi: așteaptă răspunsul de la Orange și vezi ce zic.

DanielaH
Moderator
@IonelLionel, s-a rezolvat situația cu reîncărcările repetate?

IonelLionel
Junior
Nu , chiar azi am trimis iar un mesaj celor de la Orange fiindcă de 2 săptămâni nu am reușit să aflu nimic.Am mai vorbit cu 2 persoane din comunitatea Orange și am înțeles că ei au primit raspunsuri nefavorabile in sensul că totul a fost in regula și ei sunt de vina Nu știu cum au apreciat situația cei de la Orange dar ei s-au bazat pe momentul primirii mesajelor de confirmare care sunt la minute diferite și nu la momentul practic al încărcări care este la fel. In fine...Aștept să văd ce vor face ei cu protecția consumatorului unde au făcut sesizare și în funcție de asta voi acționa și eu într-un anumit sens,! Oricum , OPC nu poate face nimic fiindcă e nevoie de o investigație amănunțită la care ei sigur nu se pricep.Normal e un furt dintr-un cont și ar trebui sesizată poliția