anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Adăugare cartela prepay la contul de myOrange

Mihai5
Junior
  • Buna ziua, 
  • Nu reușesc sa adaug un număr prepay la contul meu, pentru a-l incarca. Precizez, ca mai am abonamente de telefonie mobila, fixa, TV.
  • o zi excepțională!
9 Răspunsuri 9

Anonim
Neaplicabil

Angajatii Orange sunt incompetenti! Suni la ei cu o problema si ei se comporta ca maimutele!!!Daca nu au in fata ecranului raspunsul, se blocheaza si te paseaza catre alt departament!!!

Aceeasi problema cu cartela o am si eu si daca nu ai abomanent nu te baga in seama...cred ca le fac plangere la ANCOM si ANPC pentru situatia asta.

Pololică
#StarMember

Folosesti promotia Pinata Party? Ai acolo o sectiune "Castiga Pinate" si alege "Adaugare numar in cont". Vezi daca iti functioneaza asa.

Sau, daca nu folosesti promotia, in "Altele" (cele 3 puncte orizontale de jos (din aplicatie))->Alega Serviciu (prima optiune)->In coltul din dreapta sus ai silueta unui telefon. Apesi pe el si urmezi pasii.

NB: ar fi bine sa-ti confirme cineva pasii. Eu nu am ce numar sa administrez (am 3 abonamente si doua reincarcari lunare programate cu plata la factura).

@Anonim: ai nevoie de adresele de la ANPC si ANCOM? Sunt publice.

Anonim
Neaplicabil

Din moment ce nu am primit informatia oficiala pe email si pasii acolo, tot ce postati aici e o vrajeala...

Am facut deja demersurile si in perioada viitoare voi rezilia tot cu Orange. 

Ma duc la alta firma serioasa care ajuta clientii si nu isi bat joc de ei.

 

Sa-mi spui si mie care e firma aia.

Vodafone are tehnicienii de instalare (si probabil si mai sus de ei) analfabeti functionali. Nici acum, dupa 4-5 luni de la cererea de instalare, nu au raspuns de ce nu au gasit adresa de instalare (sotia are abonament de mobil la ei si la ordinul de deplasare au trecut Strada X Bloc 2 (fara numar la adresa, fara apartament, etc). Culmea e ca pe strada sunt 6 blocuri (inca nu s-au mai construit blocuri noi).

Digi raspund foarte tarziu la cererile pentru canale TV si se merge pe "clientul nostru, stapanul nostru, dar tinem la bani". Daca am o problema tehnica, raspund foarte repede. N-am ce sa le zic, dar daca ii intreb de canale... deja e prea mult.

Cu Telekom n-am mai interactionat de aproximativ 10 ani (de pe vremea Cosmote), dar la schimbarea unei cartele ma trimiteau dintr-un magazin in altul, fara garantia ca voi gasi raspunsul acolo. Plus ca abia de vreo 2 luni au implementat VoLTE (fara VoWiFi).

Cu Orange am o singura bila gri (expusa pe forum).

Anonim
Neaplicabil

Un număr prepay aflat în perioadă de grație nu poate fi adăugat în aplicația My Orange. Încearcă să faci reîncărcarea adăugând numărul manual și după aceea vei putea adăuga numărul.

Anonim
Neaplicabil

Te-ai gandit mult??? Crezi ca sunt un sarac care sta in perioada de gratie

DanielaH
Moderator

@Mihai5 ce se întâmplă când vrei să adaugi numărul PrePay? Primești vreun mesaj de eroare? Poți atașa o captură de ecran?

Anonim
Neaplicabil

@DanielaH  a scris:

@Mihai5 ce se întâmplă când vrei să adaugi numărul PrePay? Primești vreun mesaj de eroare? Poți atașa o captură de ecran?


@DanielaH eu scriu degeaba aici??? Nu ti-am scris eu ce afiseaza?

Anonim
Neaplicabil

Te duci pe pagina de contact si vrei sa trimiti mesaj catre Orange Romania si te redirecteaza automat catre Orange Communications daca pui numarul de telefon care exista in ambele conturi...

Desteptul care a implementat asta a uitat sa gandeasca exceptiile....