anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

a comandat altcineva din cont/cont inactiv

user_18606515
Începător

sora mea a primit un mail ciudat cum ca ar fi comandat un telefon apple 13 , care a fost pus in rate, s-au folosit toate punctele orange, cum ca s a modificat abonamentul, de la 15 euro la 25 , era trecuta si adresa la care va fi livrat acest telefon, in cealata parte a tarii!!!

suna la orange, este anulata comanda, dar de atunci nu mai poate intra in cont. nu functioneaza nici resetare parola, nici inregistrare cont nou, iar cand suna la orange este plasata de la o persoana la alta si i se spune ca contul e activ, numai ca ea nu il poate accesa deloc...

HELP ORANGE!!!!

4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator

Salut! Și bun venit în Comunitate!

Înțeleg că este vorba despre o problemă punctuală care, la prima vedere, pare a fi legată de o tentativă de fraudă. Pentru că situația implică verificarea contului personal al surorii tale, ea nu poate fi tratată/ rezolvată în Comunitate (aici nu se pot afișa date personale confidențiale).

Recomandarea noastră este ca sora ta, în calitate de titular al contului, să ia legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți printr-unul din canalele clasice de interacțiune - https://www.orange.ro/contact/.

De asemenea, își poate face un cont personal în Comunitate (dacă nu are deja unul) și să ne trimită situația în mesaj privat.

Mulțumim pentru înțelegere.

 

Edit - poate ajuta dacă atașezi o captură de ecran cu eroarea întâmpinată la accesarea contului

tocmai, a contactat , sunat la orange, a vorbit cu mai multe persoane, era directionata de vreo 3 ori catre altcineva , a spus de fiecare data ce s a intamplat si ca ea nu vede contul activ, desi  cei de la orange il vedeau activ.... fara a fi rezolvata situatia contului ei ....de asta am si scris aici 😄 multumesc frumos!

@user_18606515 in astfel de situații suportul oferit de 300 este limitat, de aceea cea mai buna varianta e ca sora ta sa trimită un mesaj din secțiunea contact așa cum a precizat si @DanielaHhttps://www.orange.ro/contact/

DanielaH
Moderator

@user_18606515, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?