anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] acces platforma My Orange lucrări de mentenanță 14.03.2021

acu228
Începător
Mesajul de mai jos ma intampina si pe aplicatia de pe mobil in cadrul sectiunii beneficii, iar pe site nu-mi pot verifica contul. Un termen de remediere, am cautat cu ajutorul "dl. Google" insa nu am gasit nimic publicat / indexat.
"
Salut,
Momentan efectuăm lucrări de mentenanță pentru ca serviciile noastre să funcționeze mai bine pentru tine. Astfel, este posibil să experimentezi întârzieri în actualizarea informațiilor din aplicațiile Orange. Serviciile de voce, internet și roaming active nu sunt afectate.
Te asigurăm că echipele noastre lucrează pentru ca tu să ai acces la toate funcționalitățile în cel mai scurt timp.
Îți mulțumim pentru înțelegere,
Echipa Orange
"
4 Răspunsuri 4

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, acu228. Bine ai venit în comunitate. Îi vom întreba pe colegii noștri și revenim cu un răspuns.

RafaHelper
#StarMember
Salut @acu228, La mine nu mai este afișat mesajul, cred ca s-a rezolvat mentenanța. Poți verifica contul acum?

acu228
Începător
acum totul a revenit la normal

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut. Confirmăm că s-a remediat de ieri, în jurul orei 14:30.