anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De ce nu ma pot conecta la contul meu My Orange?

Time6789
Junior
Nu ma pot conecta la contul meu de vreo 2 săptămâni ați mai pățit asa ceva?
1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember
Actualizeaza aplicatia My Orange si, daca nu merge, dezinstaleaza si reinstaleaz-o! Pe varianta desktop/browser merge sa te loghezi in My Orange si sa vezi facturile? In Comunitate vei gasi mai multe topice pe tema asta. Aici ai unul dintre ele: https://comunitate.orange.ro/questions/2868496-cateva-zile-merge-aplicatia-my-orange-telefon

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

And04
Senior
Salutare, @Time6789@+,?0 Despre ce cont este vorba?

Viocat
Senior certificat
Care este mesajul? Sunt probleme cu parola sau care sunt problemele de conectare?

Time6789
Junior
Ma conectez cu parolă, e-mail dar nu pot vizualiza ce consum am, facturi nimic.

Viocat
Senior certificat
In aplicatia My orange sau contul online My orange sunt problemele?

Time6789
Junior
În aplicație, de 6 luni cum am 5 abonamente și unul tv nu mai pot vizualiza factura detaliată, am vb cu cei de la orangi și nu am găsit soluția

delfinas
#StarMember
Actualizeaza aplicatia My Orange si, daca nu merge, dezinstaleaza si reinstaleaz-o! Pe varianta desktop/browser merge sa te loghezi in My Orange si sa vezi facturile? In Comunitate vei gasi mai multe topice pe tema asta. Aici ai unul dintre ele: https://comunitate.orange.ro/questions/2868496-cateva-zile-merge-aplicatia-my-orange-telefon

Time6789
Junior
Mulțumesc frumos! Asa este funcționează acum, am șters-o apoi am reinstalat.

delfinas
#StarMember
Cu plăcere!!!