anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cineva a mai întâmpinat probleme cu salvarea unui card bancar in My Orange (web)?

Crycry
Începător
Bună seara.
Am incercat sa salvez cardul pe My Orange,nu din aplicația de pe telefon, de pe un laptop dar când dau click pe adaugă card nou se deschide o pagina albă și nimic ......
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Da, nu se mai poate adauga un card bancar din varianta web de My Orange. Posibil ca la un moment dat sa se implementeze o solutie si pentru PC. Pana atunci, se poate doar din aplicatie, salvand cardul in procesul de plata.
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Viocat
Senior certificat
Am avut si eu la inceput problema asta, dar odata am incercat si in aplicatie si a ramas adaugat.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Da, nu se mai poate adauga un card bancar din varianta web de My Orange. Posibil ca la un moment dat sa se implementeze o solutie si pentru PC. Pana atunci, se poate doar din aplicatie, salvand cardul in procesul de plata.
Client Orange

DanielaH
Moderator
Salut, Crycry! Bun venit în Comunitate! Așa este, cum spunea și arsradu, momentan salvarea cardului este posibilă doar din aplicația mobilă, după efectuarea primei plăți. Ai încercat și așa?

Crycry
Începător
Am încercat dar nimic ...