la 03-11-2025 09:39 AM
Rog Orange sa anuleze tampenia cu Gia.. Achit factura la scurt timp dupa emitere! Fara nici o intarziere! Devine enervant sa fiu sunat in fiecare luna de aceasta tampenie!
03-11-2025 10:06 AM - editat 03-11-2025 10:08 AM
Salutare!
Ar trebui sa contactezi serviciul clienți Orange pentru a se deschide o sesizare cu privire la problema întâmpinată.
https://www.orange.ro/contact/
Alternativ, poți încerca blocarea apelurilor din setările telefonului.
O zi frumoasa!
la 03-11-2025 07:33 PM
Salut @credos25,
Poți schimba setările de comunicare folosind aplicația My Orange, secțiunea: Altele > Setări > Administrare acorduri.
Eu le-am dezactivat pe toate si de exemplu nu primesc apeluri de la Orange pentru a plăti factura.
Sa ne spui la următoarea data de facturare daca pățești la fel!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor