la 02-10-2025 09:37 AM
Ce se intampla cu sistemul dv Orange! Am platit acum o saptamana factura Orange pe contul Orange..si sunt deranjat de telefoane (+40374747005)..ca tb sa achit factura din 28 septembrie (factura achitata inainte de 28 septembrie)! Va rog sa nu mai deranjati clientii corecti!
la 02-10-2025 11:29 AM
Salutare!
Imi pare rau ca ati avut astfel de neplaceri. Din pacate, uneori apar intarzieri in procesare sau in sistemele de facturare. Astfel de "sughituri" sunt neplacute, insa daca plata a fost efectuata altfel decat din contul My Orange, poate dura un timp pana se actualizeaza.
Incercati sa confirmati plata facturii, astfel incat sistemele sa se actualizeze mai rapid. Conform https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17?srsltid=AfmBOopfnQJKUCUKDdRn2GyGXRtw... pasii sunt:
Dacă plata a fost efectuată din contul tău online/aplicația My Orange sau la oricare magazin Orange, confirmarea plății NU mai este necesară, întrucât plata se înregistrează imediat în cont.
Confirmarea de plată este necesară doar dacă ai achitat prin urmatoarele modalități de plată:
Poți înregistra o confirmare de plată astfel:
la 02-10-2025 11:44 AM
Va rog sa opriti tampenia respectiva cu Gia! Devine foarte stresant!
la 02-10-2025 11:44 AM
Sunt sunat tot timpul ca am de plata o restanta!
la 02-10-2025 11:45 AM
In contul meu apare zero de plata! Nu e problema mea!
la 02-10-2025 01:53 PM
plata a fost efectuată din contul online/aplicația My Orange! Si sunt apelat din ora in ora de tampenia aia de Gia!
la 02-10-2025 01:13 PM
Salutare!
Dacă apelurile sunt deranjante le poți bloca temporar din setările aplicației de apelare.
la 02-10-2025 02:24 PM
@credos25, ai cumva mai multe conturi? Oferă-ne, te rog, codul de abonat.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor