anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Stresat de asa num robot Gia!))

credos25
Junior entuziast

Ce se intampla cu sistemul dv Orange! Am platit acum o saptamana factura Orange pe contul Orange..si sunt deranjat de telefoane (+40374747005)..ca tb sa achit factura din 28 septembrie (factura achitata inainte de 28 septembrie)!  Va rog sa nu mai deranjati clientii corecti!

7 Răspunsuri 7

Trixen
#StarMember

Salutare!
Imi pare rau ca ati avut astfel de neplaceri. Din pacate, uneori apar intarzieri in procesare sau in sistemele de facturare. Astfel de "sughituri" sunt neplacute, insa daca plata a fost efectuata altfel decat din contul My Orange, poate dura un timp pana se actualizeaza.

Incercati sa confirmati plata facturii, astfel incat sistemele sa se actualizeze mai rapid. Conform https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17?srsltid=AfmBOopfnQJKUCUKDdRn2GyGXRtw... pasii sunt:

Dacă plata a fost efectuată din contul tău online/aplicația My Orange sau la oricare magazin Orange, confirmarea plății NU mai este necesară, întrucât plata se înregistrează imediat în cont.

Confirmarea de plată este necesară doar dacă ai achitat prin urmatoarele modalități de plată:

  • Virament bancar
  • Internet/mobile banking
  • Bancomat
  • Trezorerie

Poți înregistra o confirmare de plată astfel:

  • din aplicația My Orange- secțiunea Facturi, așa cum se poate vedea în imaginea de mai jos 
  • online, din contul tău My Orange, secţiunea Sumar - Plătește factura, așa cum se vede în imaginea de mai jos
  • apel la *100# , ramura 1 - Cronos, facturi și plăți, subramura 5 - Confirmare plată; trebuie să selectezi banca la care ai plătit, data plății, suma şi numărul chitanței sau al ordinului de plată
  • apelează gratuit Serviciul Clienti, la numarul scurt 300, unde vei lua legatura cu asistentul virtual Dija, căruia îți recomandăm să îi menționezi ca scopul apelului este confirmarea de plata a facturii achitate

credos25
Junior entuziast

Va rog sa opriti tampenia respectiva cu Gia! Devine foarte stresant!

credos25
Junior entuziast

Sunt sunat tot timpul ca am de plata o restanta!

credos25
Junior entuziast

In contul meu apare zero de plata! Nu e problema mea!

credos25
Junior entuziast

plata a fost efectuată din contul  online/aplicația My Orange! Si sunt apelat din ora in ora de tampenia aia de Gia! 

MihaiC99
Campion

Salutare!

Dacă apelurile sunt deranjante le poți bloca temporar din setările aplicației de apelare.

DanielaH
Moderator

@credos25, ai cumva mai multe conturi? Oferă-ne, te rog, codul de abonat.