anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Vreau rezilierea contractului pt că sunt prea mult de plată și nu mai merge

CiraDanutVasile
Începător

Vreau rezilierea contractului urgent pt că nu mai merge 

Deloc vreau astăzi rezilierea contractului

Vă rugăm

Mulțumesc frumos

CiraDanutVasile

1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember

Depune solicitare de închidere a abonamentului scrisă pe mail la serviciu.clienti@orange.com sau în magazin fizic cu nr de înregistrare că cererea să fie preluată mai rapid. 

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Din pacate, aici in Comunitate, suntem in mare parte clienti ca si tine. Ceea ce inseamna ca nu avem acces la contul tau, si nu putem sa modificam in niciun fel abonamentul pe care il ai acum.

Pentru asta, iti recomand sa suni la 300 si sa ceri rezilierea contractului. 

De precizat ca cel mai probabil nu se va inchide astazi. Contractele de genul asta au nevoie de 30 de zile preaviz, dupa care, daca nu vrei sa continui colaborarea, se va inchide. Nu se face pe loc.

Client Orange

Razvan
#StarMember

Depune solicitare de închidere a abonamentului scrisă pe mail la serviciu.clienti@orange.com sau în magazin fizic cu nr de înregistrare că cererea să fie preluată mai rapid. 

Pololică
#StarMember

Urgenta ta inseamna 30 de zile (scrisa si in contract). Totusi, de ce nu negociezi si spui ce anume vrei? Singurii care nu negociaza sunt cei de la Digi. Tot ce ofera este o scadere de 2.50 lei la abonamentele de servicii fixe (4 luni 50% reducere la serviciile fixe cu obligativitate contractuala de 24 luni). O spun din experienta (si nu, nu tin cu Orange, ca nici ei nu (prea) vor sa deschida fibra la domiciliul meu).