anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

VOYO (Problemă conectare Orange Romania Communications)

Bună. Sunt fostă clientă telekom România, am abonament cu mobil ,fix și tv . 

În urmă cu o lună am activat serviciul Voyo. Totul a mers ok până săptămâna trecută.

De o săptămână nu mă mai pot conecta pe pc în nici un browser , nici pe telefon în aplicație sau browser.

Am fost conectată pe telefon până în seara asta și am dat delogare și nu mă mai pot conecta deloc prin absolut nici o metodă.

Țin să menționez că în aplicația Orange mă pot conecta fără probleme, la fel și în browser în my orange. 

Doar la  Voyo nu mai funcționează.

Aștept un răspuns cu rezolvarea problemei deoarece nu plătesc serviciul degeaba. 

 

Mulțumesc! 

17 Răspunsuri 17

Vio73
#StarMember

Salutare!

În primul rând, nu trebuie să-ți dai date personale pe aici, pentru că este un site public și nu este în regulă pentru tine! În altă ordine de idei, noi suntem în mare majoritate tot clienți, care încercăm să ajutăm, doar că nu avem acces la contul tău de abonat și așa este mult mult mai complicat.

De aproximativ o lună, nu se mai folosește aplicația My Orange fix, ci My Orange și mă gândesc că acesta poate fi un impediment.  Părerea mea este să încerci să-i contactezi pe cei de la Orange la 300 sau să le lași un mesaj din secțiunea Contact, logându-te anterior în aplicație, adică aici, mai jos, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj":

https://www.orange.ro/contact/

Bifezi căsuţa că eşti de acord ca Orange (OROC) să te contacteze.... şi apoi alegi categoria ,,Abonamente şi servicii", subcategoria ,,Altele" şi le dai acolo toate detaliile pe care ni le-ai explicat aici.

De regulă, te contactează repede.

Sper să reuşeşti!

Succes!

 

Mulțumesc de răspuns.

Nu înțeleg unde am scris eu că folosesc aplicația my orange fix ?

Știu că aplicația my orange fix nu mai este valabilă , nu are nici o legătură asta cu problema mea .

Dumneavoastră aveți cont VOYO? 

Eu mă pot loga fără probleme pe Orange și de pe browser și de pe aplicație doar că nu funcționează când vreau să mă loghez la contul Voyo. 

Razvan
#StarMember

Schimbă parola, poate așa merge, cine mai stie. Sau poate serverul voyo face figuri. 

O să încerc și așa ! 

GeorgianaD
Moderator

Buna, @tomescuisabela ! Ai reusit sa te conectezi la Voyo? 

Bună, nu am reușit. 

Am gasit pe site-ul VOYO cateva informatii de interes: https://voyo.protv.ro/dispozitive-compatibile

Daca problema persista, in link-ul de mai sus gasesti o adresa de e-mail la care te poti adresa echipei de suport VOYO.

Eu tot am incercat să explic că am activat VOYO de o lună (prin adăugarea serviciului în aplicația my Orange)  și mi-a functionat pe tabletă, telefon și pe PC. Într-o zi m-am trezit că am fost deconectată de pe PC și când am incercat să mă conectez nu mai funcționează când incerc să mă conectez prin "Orange Romania Comunication (browser telefon sau PC)" respectiv prin "Conecteaza-te cu Telekom ( telefonul și tabletă) 

Eu o să încerc să scriu la cei de la Voyo dar nu cred că au ei legătură , sau îmi vor spune cum a mai zis la cineva care a scris aici , că problema nu este de la ei ci de la Orange. 

Mi-am făcut aseară cont separat cu opțiunea pentru 7 zile de probă și îmi funcționează pe toate dispozitivele, deci logic problema este de la Orange sau metoda de conectare Orange. Nu cred că au nici o legătură cei de la Voyo.

Dacă ar fi fost problema cu dispozitivele (dispozitivele mele au android 12) ar fi trebuit să nu mai funcționeze nici Voyo prin varianta gratuită pe 7 zile . 

 

Elvyruta1
Începător

Bună Isabela,

Și eu am aceeași problemă așa că dacă reușești,să-mi spui și mie cum ai făcut.

Sunt de acord că problema vine de la cei de la Orange Comunication.

Succes

Hello,

Am sunat la Orange si problema e din aplicatia lor.

Am cerut sa mi se restituie suma pentru perioada cat serviciul Voyo nu este  functional ,si recomand sa faceti acelasi lucru. 

Inca nu s-a remediat problema?

Nu , îmi dezactivez serviciul și de la anul renunț la toate serviciile lor .

Mai sunt operatori de servicii ca ale lor , chiar și mai bune. 

 

Alincatalin88
Junior

Are cineva idee cat mai dureaza pana cand voyo v-a lasa din nou utilizatori Orange Romania Communication sa acceseze din nou platforma? 

Și dv aveți aceeași problemă?