anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Verificare contract Orange Romania Communications - mesaj eroare

Elena_V
Junior entuziast

Buna!

Va rog sa imi spuneti cum sa procedez incat sa am acces la contract si toate documentele abonamentului?

La acest cont si abonament este atribuit DOAR un nr de telefonie fixa!!! asa cum apare si pe factura lunara

 

Am incercat sa verific contractul meu actual (si toate documentele aferente abonamentului) cu Orange Romania Communications folosind ambele posibilitati : cont online Orange si app My Orange.

1. In contul online, primesc mesajul : "Ultimele documente generate pentru acest produs nu au fost semnate digital! 

(Administrare cont -> Setari cont -> Documente juridice : Alege codul de client, Alege tipul de serviciu , Alege serviciul pentru care verifici informațiile si butonul Afiseaza care genereaza mesajul : "Ultimele documente generate pentru acest produs nu au fost semnate digital!  )

2.In app My Orange nu este optiune de a vizualiza astfel de documente.

(Abonamente -> Vezi abonamente si optiuni -> Contract : apare mesajul "Vezi detaliile si istoricul numarului tau Orange"...DAR contul legat de un nr fix de telefonie)

Multumesc.

1 Soluţie acceptată‚

Elena_V
Junior entuziast

Buna!

Mersi de insight 🙂

Am cerut, in scris si verbal, sa primesc contractul pe email in format pdf ...cerere solutionata rapid.

E contract vechi de Telekom, datat 2016, cu logo+date de contact+conditii+regulament, absolut tot de Telekom (nicio mentionare de OROC) 🙂

Sharuiesc info astea, poate ajuta pe altii 🙂

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Probabil că nu îți apar pe cont serviciile respective, din cine știe ce motive.

Ai detalii despre cum să faci pentru a adăuga serviciile respective aici:

https://www.orange.ro/help/cum-imi-adaug-serviciile-orange-romania-communications-in-aplicatia-my-or...

Baftă! 

FLo1
#StarMember

@Elena_V: Bun venit în Comunitate. Ai semnat recent vreun contract fie nou, fie reînnoit dar online? Dacă da, atunci contractul este acolo unde ai indicat. Dacă nu, atunci contracte mai vechi și nereînnoite /semnate online nu le găsești în secțiunea de documente a contului tău.

Elena_V
Junior entuziast

Hei !

Mersi de intampinare si de raspuns.

De cand Telekom a fost preluat de OROC, nu am semnat nimic (nici fizic nici digital) si nici nu am dat consimtamantul , in vreun fel, la alt contract nou/de reinnoire sau de alt fel.

Am deschis linkul, indicat de Vio73, am urmat pasi iintocmai (am selectat, conform indicatiilor, separat fiecare serviciu TV, NET si  VOCE) si tot nu gasesc un document legat de contract sau serviciile fixe aferente abonamentului.

Chiar daca contul are atribuit doar un nr fix de tel, nu se poate vizualiza astfel de documente juridice...ceea ce dpdv legal nu e ok deloc.

Intre timp am facut&trimis la OROC o sesizare in scris la situatia aceasta si astept un raspuns urgent din partea lor.

@Elena_V: Dacă nu ai semnat nimic de la preluarea de către Orange a Telekom, atunci rămâne valabil contractul vechi cu prevederile conținute în el. Excepție fac modificările ulterioare (de tarif sau de resurse) anunțate prin SMS/email/factură și care nu apar ca un contract nou semnat online ca să-l poți vizualiza în secțiunea contului tău din MyOrange.

Cât privește ”legalitatea”, ideea este că încă nu ai semnat un contract nou cu Orange, motiv pentru care acesta nu apare. Și mai mult, contractul trebuie încheiat online pentru a apărea în secțiunea dorită. Altfel, la cele semnate în Shop, contractul este document fizic. 

Elena_V
Junior entuziast

Buna!

Mersi de insight 🙂

Am cerut, in scris si verbal, sa primesc contractul pe email in format pdf ...cerere solutionata rapid.

E contract vechi de Telekom, datat 2016, cu logo+date de contact+conditii+regulament, absolut tot de Telekom (nicio mentionare de OROC) 🙂

Sharuiesc info astea, poate ajuta pe altii 🙂