anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Trebuie sa mi se restituie factura emisa cu minus dupa portare?

Blue12
Senior

Buna.

In urma portarii din OROC in Orange am observat acum ca pe vechiul cod de abonat OROC imi apare o factura cu aprox. -190 de lei.

Asta ce inseamna? Ca trebuie sa mi se restituie suma? Din anexa facturii nu inteleg prea mult lucru, in afara de faptul ca s-au facut ceva "ajustari" pe cont.

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Restituirea soldului negativ pentru clientii Orange (Orange Romania Communication) se poate face prin 3 modalități:

  • prin mandat Postal (doar clienti persoana fizică)
  • cont bancar
  • transfer pe alt cod de abonat.

Termenul de retur este de 30 de zile lucrătoare de la data înregistrării cererii. Formularul de restituire (atașat) trebuie trimis la adresa de e-mail  infoclienti@orange.com.

 

Update 01.06.2024

Din data de 1.06.2024, adresa de e-mail infoclienti@orange.com nu va mai fi disponibilă, iar solicitarile trimise aici nu vor mai fi tratate. De acum ne puteți contacta prin aplicația mobila My Orange sau direct pe site, sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/

 Pentru situațiile de tip reclamație, îți punem la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.

Vizualizare soluţie în postul original

26 Răspunsuri 26

Normal ca era nasol, dar curiozitatea de unde provine acea suma tot mi-a ramas. Si...daca trebuie restituita nu ma supar.

La inceput cand am tot sunat sa vad daca mi se cer penalizari pentru portare in perioada contractuala mi-au zis ca primesc factura emisa automat de sistem cu o suma de "X" lei, dar apoi mi-o storneaza ei cu una pe minus, care sa anuleze factura "pe plus". Totusi, nu a venit nicio factura "pe plus" anterior celei "pe minus".

Iar suma aceea de -191 lei nu se poate referi la penalizarile de contract. Am incheiat contract nou in octombrie 2022, pe 24 de luni, doua abonamente Fun6. Contractul zice asa: in caz de reziliere sau portare inainte de termen, se emite o factura cu penalizare de 50% valoarea pachetului, inmultit cu nr de luni ramase. Daca numerele le-am portat cu succes abia in iulie, asta inseamna ca mi-au m-ai ramas 15 luni de contract. 15x6=90 euro, deci 450 de lei ar fii trebuit sa vina factura de penalizare, apoi sa apara o factura de stornare cu suma de -450 de lei

Mmm...din cate stiu, la persoane fizice, in caz de reziliere anticipata, se inmulteste diferenta, cu numarul de luni in care ai fost abonat, nu cu cele ramase. La persoane juridice, intr-adevar, se inmulteste cu numarul de luni ramase.

Deci, in cazul asta vei avea o suma mai mica. Dar...chiar si asa, mie nu-mi da la socoteala. Deci, probabil ca sunt luni incomplete sau ceva... Saaau, poate acea suma provine din cu totul altceva.

Client Orange

Blue12
Senior
"Pentru restituirea soldului creditor,va rugam sa completati formularul din attach si sa il retrimiteti prin raspuns la acest e-mail.
 
Cu prietenie,
Echipa Orange Romania Communications"
 
Deci se pare ca trebuie restituiti. Din pacate, nu am primit niciun attach

OMG, Saga continua! :)))

Client Orange

Las' ca nu le-oi plange de mila. Mai multe fac eu cu 191 de lei decat OROC-ul

Blue12
Senior

Pe cerere imi solicita "cont cu IBAN, deschis la sucursala....."

Sucursala=agentie? De exemplu, sucursala Satu Mare, sucursala Braila etc?

Cum s-ar zice, a dat nOROC-ul peste tine. :))

"Cum este definită o sucursală? Art. 43 alin. (1) din Legea nr. 31/1990 privind societățile ne definește sucursalele ca fiind: “dezmembrăminte fără personalitate juridică ale societăților și se înregistrează, înainte de începerea activității lor, în registrul comerțului din județul în care vor funcționa”."

I mean....daca asta nu e o definitie scrisa in limbaj de esenta tare, nu stiu ce mai e.

Da, cred ca poti folosi linistit ceva de genul: "sucursala BCR din strada Moldovan Vasile Gheorge Junior, numarul 3, Pantelimon City".

IBAN-ul si banca emitenta cred ca sunt mai mult decat suficiente. 🙂

Client Orange

Nu contează chiar deloc. Localitatea este suficient. Oricum nici nu ai câmp pentru stradă și alte indicii despre bancă, mai mult decât numele general. 😉

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Restituirea soldului negativ pentru clientii Orange (Orange Romania Communication) se poate face prin 3 modalități:

  • prin mandat Postal (doar clienti persoana fizică)
  • cont bancar
  • transfer pe alt cod de abonat.

Termenul de retur este de 30 de zile lucrătoare de la data înregistrării cererii. Formularul de restituire (atașat) trebuie trimis la adresa de e-mail  infoclienti@orange.com.

 

Update 01.06.2024

Din data de 1.06.2024, adresa de e-mail infoclienti@orange.com nu va mai fi disponibilă, iar solicitarile trimise aici nu vor mai fi tratate. De acum ne puteți contacta prin aplicația mobila My Orange sau direct pe site, sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/

 Pentru situațiile de tip reclamație, îți punem la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.

Mie mi-au spus sa trimit formularul inapoi la adresa de la care mi l-au trimis ei, si anume orangeromaniacommunications@custhelp.com, nu cred totusi ca e vreo problema

Da, sigur, este OK și acolo.