anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Trebuie sa mi se restituie factura emisa cu minus dupa portare?

Blue12
Senior

Buna.

In urma portarii din OROC in Orange am observat acum ca pe vechiul cod de abonat OROC imi apare o factura cu aprox. -190 de lei.

Asta ce inseamna? Ca trebuie sa mi se restituie suma? Din anexa facturii nu inteleg prea mult lucru, in afara de faptul ca s-au facut ceva "ajustari" pe cont.

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Restituirea soldului negativ pentru clientii Orange (Orange Romania Communication) se poate face prin 3 modalități:

  • prin mandat Postal (doar clienti persoana fizică)
  • cont bancar
  • transfer pe alt cod de abonat.

Termenul de retur este de 30 de zile lucrătoare de la data înregistrării cererii. Formularul de restituire (atașat) trebuie trimis la adresa de e-mail  infoclienti@orange.com.

 

Update 01.06.2024

Din data de 1.06.2024, adresa de e-mail infoclienti@orange.com nu va mai fi disponibilă, iar solicitarile trimise aici nu vor mai fi tratate. De acum ne puteți contacta prin aplicația mobila My Orange sau direct pe site, sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/

 Pentru situațiile de tip reclamație, îți punem la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.

Vizualizare soluţie în postul original

26 Răspunsuri 26

FLo1
#StarMember

@Blue12: Din ce observ în screen-shot-urile atașate de tine, referirile sunt EXCLUSIV la valoare factură CURENTĂ, dar important și de supus analizei este situația pe cont. Mai exact SOLDUL CONTULUI să se închidă pe zero.

Concret, dacă ai o factură anterioară cu o valoare pozitivă, posibil această ultimă factură să fie una rectificativă. Și DA, diferența, dacă există și este cu sold creditor, se restituie cu o cerere către Serviciul Clienți, cu menționarea contului IBAN în caresă se efectueze viramentul.

Nu am nicio factura anterioara cu valoare pozitiva, din ce stiu eu. Deci ar trebui sa dau un telefon sa vad care este soldul contului? Mi se pare totusi ciudat sa vina aceasta factura cu minus, nu am avut una cu "plus" pentru aceeasi suma, deci de unde a aparut oare?

Abonamentul aferent 10.07-03.08.2023 care a fost plătit pe o factură în avans (factura din 10.07.2023) pe care ai plătit-o din câte se pare. De aceea, această factură din 10.08.2023 vine să corecteze acea perioadă de abonament care se plătește în avans. Simplu.

M-ai pierdut 🤣

Istoricul facturilor il atasez mai jos

@Blue12: Doar cei de la Serviciul Clienți te vor putea lămuri și să te clarifice de ce după factura din 10.07.2023 în valoare de 60,5lei au stornat ulterior servicii abonament aferente aceleiași perioade pe factura din 10.08.2023 de -191,85lei. Plus că și traseul abonamentelor (ca valoare și număr de abonamente) îl cunoști cel mai bine. Erau 3 abonamente: 1Voce+1Net+1TV?

Erau 3 abonamente: 2 voce si 1 tv. Tv-ul nu mai e din august 2022, cele 2 de voce s-au portat in iulie.

arsradu
#StarMember

Salut,

Daca ai platit un avans la portare, acel avans (deci da, va aparea cu - pe factura) se va folosi  pentru plata facturilor viitoare.

arsradu_0-1694591424325.png

Ai aici mai multe detalii.

Client Orange

@arsradu: Este vorba de contul de OROC, adică pe contul vechi. Dacă era contul de ORO (noul cont).... ar fi fost corect. 

Ok.... Atunci nu stiu. Nu vad de ce ai avea factura cu minus pe contul vechi, nu pe cel nou. Dar, incalcite sunt cararile OROC. :))

Client Orange

Pololică
#StarMember

Salut!

Din punct de vedere contabil, orice suma diferita de 0 se plateste/restituie. In cazul de fata, va trebui sa primesti cei 190 lei (daca nu ma insel, cash ii vei primi doar in Shop (este o diferenat intre Store si Shop, dar parca Shop-ul este magazinul "de casa"), dar poti face cerere sa ti se trimita catre un cont IBAN si ii vei primi in cateva zile).

Blue12
Senior

Am facut o sesizare prin email. Sa vedem ce raspuns voi primi...

Blue, tu nu ai avut problema aceea lunga si foarte complicata cu portarea de la OROC la ORO sau imi amintesc eu gresit? Daca da, nu erau niste facturi care trebuiau restituite pe contul ala? Daca da, atunci aia trebuie sa fie suma.

Client Orange

Da eu sunt cu balada :))

Facturile ce trebuiau restituite erau ORO si reprezentau suma abonamentelor din martie in iulie, abonamente ce nu existau de fapt. Mi s-a restituit demult acea suma de vreo 150 de lei.

Suma din factura despre care am intrebat in comunitate e OROC. Asta nu inteleg, de unde vine factura cu minus la OROC, ce reprezinta? Trebuie restituita sau nu?

Pe una din capturile de ecran cu anexa facturii se vede ca scrie "ajustari" de vreo -150 de lei. Ce au "ajustat" numai ei stiu

S-a schimbat modificarea. :))

Cine stie...? Poate trebuia sa-ti dea si ei? Pana la urma, e mai nasol daca erau cu plus. :))

Dar da, merita o intrebare/clarificare, cu siguranta.

Client Orange