anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

TAXA FACTURA HARTIE, INTARZIERE FACTURA DE HARTIE!

Anonim
Neaplicabil

Salut! 😡 vad ca m-ati notificat ca vreti sa ma taxati pentru factura de hartie! (Orange motiveaza aiurea ca care legatura cu protejarea naturii, o sa va demonstrez mai jos ca nu este asa). OK! nimic de zis, doresc factura de hartie si platesc si taxa de 1 EURO insa ce facem cu facturile trimise prin PINK POST care vin INTARZIATE?   ajung chiar si la 10 zile dupa data scadenta inscrisa pe factura! Vi se pare normal ca sa mai platim 1 EURO si sa primim facturile si dupa data scadenta inscrisa in plic? Cat despre protejarea naturii, poate imi explicati si mie:  ce faceti cu cei 1 EURO luati de la fiecare client care doreste factura de hartie? ca nu va vad protejand natura! ba dimpotriva! aruncati pliante de HARTIE prin blocuri, puneti o gramada de afise tot de HARTIE pe stalpi, pe garduri etc. Adica atunci cand Orange  face publicitate pe format de hartie nu se mai numeste risipa? este risipa doar atunci cand trebuie sa trimiteti facturile clientilor? Va dau un alt exemplu, voi ati trimis 2 PLICURI, unul in care era factura de hartie si in celalalt notificarea de modificare a tarifului, taxa pentru factura de hartie etc. NU se putea scrie notificarea pe spatele anexei de la factura si sa trimiteti un singur plic? tinand cont ca pe spatele facturi cat si anexei aveti scris aceleasi lucru (modalitati de plata etc). Sa ma intorc la primul subiect: eu unul o sa fiu nevoit sa  anunt ANPC ca luati niste bani pentru factura de hartie, insa in schimb factura NU O PRIMIM IN TIMP UTIL! (voi aveti obligatia de a trimite factura conform modului ales in contract dar cand trebuie, nu sa ajunga repet! dupa data scadenta si cu taxa de factura adaugat si  sa ne mai produceti si pagube materiale! (adica penalizari de plata etc). Mai si spuneti ca in caz de neplata la timp inchideti servicile pentru neplata si apoi  trebuie sa platim 2 euro si ceva pentru repunerea serviciilor in functiune! Pai si daca noi va platim factura dupa 10-15 zile cand ajunge factura prin PINK POST iar voi ne inchideti serviciile sau ne bagati penalizari de plata, cine e vinvovat? nu cumva voi ORANGE si partenerul vostru Pink Post care ofera servicii jalnice?  P.S. Nu-mi spuneti de factura electronica ca nu ma ajuta cu nimic! deoarece: NU AM CARD bancar sa fac plati online, NU am imprimanta ca sa listez factura din MyOrange, NU am smartphone, in localitate NU exista magazin ORANGE ca sa pot plati fara factura  doar cu codul de abonat! La Telekom tot asa primeam factura intarizata prin Post Post insa le-am facut sesizare  pe care nu au rezolvat-o, apoi am facut reclamatie la ANPC si dupa acest lucru mi-au trimis facturile numai prin Posta Romana si toate facturile mi-au ajuns la timp! Asa ca ganditi-va bine ce  metoda alegeti sa rezolvati problema! fie ca va puneti la punct curierul actual, fie ca schimbati firma de curierat, fie ca mariti zilele pana la data scadenta (ca facturile intarziate sa ajunga totusi inainte de data scadenta) etc sincer chiar nu ma intereseaza ce faceti insa eu nu doresc sa mai imi  faceti  pagube financiare si morale  . 

13 Răspunsuri 13

Vio73
#StarMember

Salutare!

Nu mai folosesc de mulți ani factura de hârtie, nici nu mai știu exact de când, din două considerente:

1. Ajungea mai târziu decât era termenul de plată și o plăteam de pe sms;

2. Erau prea multe hârtii consumate și nu avea rost să le aștept aiurea și să mă mai plimb să le plătesc, când o făceam oricum din My Orange.

Deci, în timpurile noastre, să mai umbli cu teancul de hârtii și să aștepți să vină poștașul, mi se pare total nepotrivit Mai mult, să mai dai și un euro în plus lunar pentru asta, chiar mi se pare...Dar fiecare cu alegerile lui!

Anonim
Neaplicabil

Mi se pare nepotrivit raspunsul tau deoarece intaresti ideea ca ar trebui sa renunt la factura de hartie desi eu am scris  motivele pentru care doresc factura de hartie la timp si NU factura electronica! ca nu am ce face cu ea! imi este inutila! tu poate ai CARD bancar, ai magazin Orange in localitate etc. Nu cred ca este nevoie sa repet motivele deja scrise mai sus! Factura de hartie nu o vreau de drag ci o vreau pentru ca fara ea NU pot plati nicaieri ce am de plata! Chiar pe spatele facturii scrie ca oriunde as plati imi trebuie factura, mai putin la magazinul Orange care repet in localitatre nu-l am! (cel mai apropiat magazin fiind la 25 de kilometrii (asta inseamna dus intors 50 de kilometrii). 

Razvan
#StarMember

Da, este o problemă mare cu pink post, posibil să fie mai ieftini ca Poșta, dar la servicii sunt mult mai slabi, privatul care merge mai prost ca serviciul de stat. La 1 euro/lună, serviciile de curierat trebuie să fie impecabile. Succes mai departe. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Nicu,

Iti inteleg nemultumirea, si punctul de vedere.

Din cate pot eu sa-mi dau seama dupa ce am parcurs mesajul tau, avem doua chestii de rezolvat aici:

1. problema risipei de hartie

Aici, sugestia ar fi pentru Orange daca se poate sa optimizeze un pic felul in care se trimit notificarile/anexele. Adica, pe cat posibil, sa le trimita in acelasi plic, tiparite fata-verso, odata cu factura.

2. problema de intarziere a facturii

Aici avem doua posibile variante:

  1. luat legatura cu cei de la Pink Post si vazut daca se poate face ceva pe partea lor.
    Tel:  021 312 31 40
    Email: office@pinkpost.ro
  2. luat legatura cu cei de la Orange si cerut sa trimita factura prin Posta Romana.
    Tel: 300 (din Orange sau Orange Romania Communications) / 0374 300 300 (din orice retea)

Daca aveai cumva un smartphone (sau daca vei vrea pe viitor sa faci trecerea la un smartphone), problema risipei de hartie se poate rezolva prin trecerea la factura electronica. Si da, am inteles ce zici. Dar inainte sa te napustesti asupra tastaturii, citeste mai departe. 🙂

Nu ai nevoie de imprimanta, pentru ca nu ai de ce sa o printezi. Si nu ai nevoie nici de card bancar pentru ca n-o s-o platesti online. O platesti ca si pana acum, ca si factura fizica, doar ca de pe telefon, prin scanarea acelui cod de bare. 🙂

Contrar opiniei generale, conform careia o factura poate fi scanata doar daca e in format fizic, pe hartie, nu e deloc asa. Acel cod de bare poate sa existe pe orice suport, inclusiv electronic.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Asta cu iei legatura cu PINK POST pica din start! Isi bat joc de cetatean si nu rezolva nimic, te mint in fata zicand ca facturile vin la timp si nu exista nici o problema, (asta este un alt prejudiciu moral sa te faca mincinos desi facturile le aduc cand au chef), ba mai mult le-am facut reclamatie la ANPC insa ANPC mi-a spus ca ei nu pot sa faca ceva deoarece PINK POST nu are contract cu mine ci cu expeditorul in cazul de fata, ORANGE! si m-a indrumat sa faca sesizare catre compania de telecomunicatii fiiindca lor le revine obligatia de a rezolva problema! ei sunt expeditorul! De asemenea mi-a spus ca fata de compania de telecomunicatii poate sa ia atititudine deoarece exista un contract intre mine si ei si sunt obligati sa-mi trimita factura prin modalitatea aleasa de mine cand am facut contractul si sa ajuna la timp fara sa mi se aduca prejudicii materiale sau morale (am scris mai sus, penalizari de plata, taiere de servicii etc). NU am facut o sesizare personala la ORANGE ci am dorit sa scriu pe forum deoarece NU este o problema izolata, ci este un caz general PINK POST intarziind facturile la o gramada de clienti Orange! (pacat ca multi tac din gura si mai repede prefera sa plateasca penalizari din cauza firmea de curierat si a celor de la Orange care nu s-a interesat vreun pic daca facturile ajung la clienti cand trebuie!

Anonim
Neaplicabil

De asemenea ca sa-ti raspund la "Nu ai nevoie de imprimanta, pentru ca nu ai de ce sa o printezi. Si nu ai nevoie nici de card bancar pentru ca n-o s-o platesti online. O platesti ca si pana acum, ca si factura fizica, doar ca de pe telefon, prin scanarea acelui cod de bare. " Cred ca ai citit mai sus ca:  "NU am smartphone!" Oricum nu stiu de ce incercati voi sa-mi dati niste solutii cand de fapt ORANGE este obligat sa rezolve problema intarzierii facturilor!

 

 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Am citit. 🙂 Cum ziceam, asta era doar in situatia in care ai fi avut un smartphone, sau vei vrea sa faci trecerea la un smartphone, pe viitor. Momentan, in conditiile actuale, singura solutie viabila este trecerea la Posta Romana, daca zici ca ai avut experiente mai bune cu ei.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Las in sarcina celor de la Orange sa rezolve problema cum stiu ei mai bine, nu le impun nimic! doar le-am dat cateva idei ca sa faca in asa fel incat cei care primim facturi de hartie (din diverse motive intemeiate, ca nu cred ca vrea cineva factura de hartie doar ca sa faca colectie), sa le primim inainte de data scadenta ci nu dupa data scadenta! 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da, de acord. Doar ca ar trebui sa faci o sesizare in sensul asta. Altfel nu vad cum ar putea sa se rezolve.

Generala sau nu, problema trebuie sa ajunga in atentia Orange. Asa cum probabil stii deja, noi aici in Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci, nu avem cum sa te ajutam concret. Decat cu un sfat, eventual.

Daca scopul postarii era doar de a notifica lumea asupra acelei probleme cu Pink Post, atunci e foarte util. Dar cei care sunt afectati de aceeasi problema, cel mai probabil o cunosc deja. Daca scopul era rezolvarea problemelor, solutia este sa iei legatura cu un consultant si sa faci o sesizare.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

O sa fac si sesizare desi este cam imposibil ca un reprezentant sa nu vada ce am scris pe aici si apoi sa se autosesizeze compania pentru a lua masuri! 

@Anonim, îmi pare rău pentru nemulțumirea ta. Te asigur că acest thred a fost redirecționat către colegii noștri.

Mulțumim pentru feedback!

Anonim
Neaplicabil

@DanielaH  Multumesc pentru ajutor ! insa nu este doar nemultumirea mea ci nemultumirea multor clienti care isi primesc facturile in format de hartie dupa data scadenta inscrisa pe factura! Cum am spus, nu sunt singurul care se confrunta cu aceasta problema! Daca era doar o problema izolata as fi scris catre Orange doar o sesizare in privat. 

Anonim
Neaplicabil

Au  rezolvat colegii "mai mult" decat se putea 😡, in factura de azi m-am trezit cu taxa "Factura pe suport de hartie" ( Factura pe suport de hartie 22.12.22-21.01.23 0,84 EUR 4,19 Lei)  dar  problema cu PINK POST a ramas aceeasi, adica facturile au venit tot dupa data scadenta! M-am lamurrit de ORANGE. De azi renunt la Comunitatea ORANGE si in curand la toate serviciile ORANGE! Am ales "Această postare este acum o soluţie acceptată" desi PROBLEMA NU A FOST REZOLVATA!