anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sesizare defecțiune telefon fix

DumitrescuLidia
Începător

Din aplicația My Orange Fix nu reușesc să fac o sesizare de defecțiune telefon fix.

Apare mesaj că durează cîteva minute,… cind in realitate durează mai mult, zeci de minute, iar cind pare că completez sesizarea apare mesaj ca a “ apărut o eroare de conexiune”

Dacă sun la telefon la numărul 300 după multe opțiuni ale robotului , trebuie să astept încă , nu știu cît , 10 minute am așteptat ascultând muzică. Nu asta mă intereseaza.

Ce să mai fac?

Nu am timp să stau pe telefon#

3 Răspunsuri 3

Pololica
Maestru certificat

Buna!

In josul paginii ai o zona de "Contact" unde poti trimite o sesizare (doar sa urmezi pasii ceruti).

arsradu
#StarMember

Salut,

Aplicatia My Orange Fix nu se mai foloseste. In locul ei, se foloseste aplicatia My Orange.

Pentru sesizari, ai la dispozitie si adresa de email: sesizari@orange.com

Ai aici mai multe metode de contact in scris, atat pentru ORO cat si pentru OROC (fostul Telekom Fix).

DanielaH
Moderator

Lidia, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?