anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sesizare defecțiune telefon fix

DumitrescuLidia
Începător

Din aplicația My Orange Fix nu reușesc să fac o sesizare de defecțiune telefon fix.

Apare mesaj că durează cîteva minute,… cind in realitate durează mai mult, zeci de minute, iar cind pare că completez sesizarea apare mesaj ca a “ apărut o eroare de conexiune”

Dacă sun la telefon la numărul 300 după multe opțiuni ale robotului , trebuie să astept încă , nu știu cît , 10 minute am așteptat ascultând muzică. Nu asta mă intereseaza.

Ce să mai fac?

Nu am timp să stau pe telefon#

3 Răspunsuri 3

Pololică
#StarMember

Buna!

In josul paginii ai o zona de "Contact" unde poti trimite o sesizare (doar sa urmezi pasii ceruti).

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Aplicatia My Orange Fix nu se mai foloseste. In locul ei, se foloseste aplicatia My Orange.

Pentru sesizari, ai la dispozitie si adresa de email: sesizari@orange.com

Ai aici mai multe metode de contact in scris, atat pentru ORO cat si pentru OROC (fostul Telekom Fix).

Client Orange

DanielaH
Moderator

Lidia, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?