anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Portarea dureaza ireal de mult

Blue12
Senior

Buna seara. Dupa cum spuneam si aici https://comunitate.orange.ro/t5/servicii-de-voce/cand-va-avea-loc-portarea-oroc-orange/td-p/112033 ma temeam ca voi ajunge sa platesc si actualele abonamente OROC si abonamentele Orange pe care urmeaza sa se faca anevoiasa asta de portare, si iata ca am avut dreptate. Nu am activat abonamentele din MyOrange, asa am inteles ca trebuie facut, tocmai pentru a nu plati inca o serie de abonamente pe degeaba, din moment ce portarea asta dureaza din 20 martie incoace, si uite ca tot trebuie sa platesc.

 

Chiar nu vreau sa cred ca in 2023, in secolul vitezei, dureaza atat de mult sa portezi doua numere de telefon din OROC in Orange. De doua saptamani "cererea ta este in curs de procesare. Vei primi un SMS cu data si ora la care va avea loc portarea". Cerere ba se anuleaza, ba se reface, ba nu primesc niciun SMS, zici ca trebuie sa sculpteze numerele alea de telefon din aur de le ia atat. Mai bine ma portam la Digi si scapam, desi imi place la Orange cu cat am mai mult de-a face cu voi cu atat ma satur mai mult de voi.

 

Platesc pe degeaba pe doua numere provizorii ale caror cartele sim STAU INCA IN FOLIE!!!! Dar factura vine! De aproape o luna nu sunteti in stare sa portati numerele de telefon, este hilar si absurd. Cica, portarea dureaza intre 3 si 25 de zile lucratoare. 😂 Pai bineinteles ca nu se va realiza in 3 zile, ca doar trebuie sa ma taxeze si OROC-UL pe actualele abonamente si Orange pe cele provizorii, desi scrie frumusel in procedura de portare (primita bineinteles dupa efectuarea cererii) ca CLIENTUL TREBUIE INFORMAT cu privire la numerele provizorii si are dreptul sa refuze acest lucru.... Dar bineinteles, de ce sa ne obosim sa respectam procedura?

1 Soluţie acceptată‚

Programarea finala era pe 25.04 (saptamana viitoare), azi primesti programare pentru 10.04 (saptamana trecuta) si astazi suntem in 20.04 cand portarea este finalizata.

Bun venit in retea si... join the club!

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Blue12
Senior

Ca sa nu mai vorbesc ca mi s-a promis un Fun6 si un Fun8 cu roaming, am primit si poza pe whatsapp de la ei din sistem, sa ma convinga pe mine, necredinciosul Toma, ca asa vor face abonamentele, nu altfel. Si uite ca m-am procospit cu doua Fun6, fara roaming, desigur.

Blue12
Senior

Asa frumusel anulez eu imediat portarea.....

Si renunt si la numerele provizorii si ma portez la Vodafone. Nelimitat tot, plus roaming, la 7€. 

Razvan
#StarMember

Salut! In situația ta, mai bine treci la concurență, dacă portocala nu te vrea de client. 

Blue12
Senior

De pe djingo

Multumesc pentru timpul acordat, observ ca portarea este in curs de procesare, insa este neacceptata deoarece a fost programata în afara limitelor de timp permise. Ceea ce pot face eu pentru dumnevoastra este sa va ajut cu o solicitare pentru a lua legatura din nou cu cei care se ocupa cu portarea. Voi avea nevoie sa imi comunicati doar cateva date pentru a putea trimite solicitarea catre departamentul ce va poate ajuta: numele dumneavoastra complet, numarul de telefon si o adresa de e-mail. Termenul de contact este de 3 zile lucratoare.

Oare cat de cascati pot fii sa programeze o portare in afara timpului potrivit?

Depinde ce se intelege "in afara timpului de portare". Conform portabilitate.ro, timpul de portare este intre 3 zile (minim) si 25 de zile (maxim). Daca ziua portarii este dupa a 25a zi, eu inteleg ca te afli in afara timpului de portare.

http://www.portabilitate.ro/ro-688-c%C3%A2t-dureaz%C4%83-portarea

Acum are mai mult sens. Ca si cum eu as programa azi o cerere de portare sa aiba loc in iulie.

In 4 portari directe (pe numarul meu plus inca vreo 10 portari pe alte 3 numere) nu am fost intrebat niciodata daca vreau sa portez intr-o anumita data, chiar daca stiam ca pot alege incepand cu a 4a zi (evident, lucratoare). Poate la tine au fost ceva erori generate si data portarii a tot fost impinsa pana a iesit din intervalul de portare.

Evident, ce se intampla tehnic in spatele unei portari (pasii pe care trebuie sa-i faca firmele de telefonie mobila/fixa) doar Tehnicul stie (clientul stie ca are de completat si semnat o cerere de portare si cam atat, restul detaliilor se intampla intre cei doi operatori). Cred ca de asta nu se poate face o portare intre 3 operatori (pleci de la A prin portare la B si, inainte portarii de la A la B mai faci o portare la C, care nu stie ca numarul inca nu este plecat de la A sau nu stie de portarea dintre A si B).

In data de 25.04 intre 14-18 va avea loc portarea, in sfarsit. Tot cu agentul care mi-a incheiat cererea a trebuit sa vorbesc, in rest nu a fost nimeni capabil. Ma suna si de la serviciul clienti si imi spun ca de ce am depus solicitare pe djingo sa fiu sunat, ca nu e treaba lor portarea, agentul de vanzari sa ma ajute

Razvan
#StarMember

Mă bucur că ai reușit să portezi in final. Acu mai este un singur pas de făcut. 

Blue12
Senior

UPDATE

Salut! Iti confirmam ca portarea pentru numarul tau de telefon in reteaua Orange a fost acceptata si este programata pentru data de 10-04-2023 intre orele 14-18. Odata ce portarea se va finaliza la aceasta data, cartela Orange va putea fi folosita cu numarul portat. Echipa Orange

Si dupa primirea acestui mesaj, s-a intrerupt semnalul si numarul s-a mutat pe noua cartela. Deci acum sunt la Orange.

Salut! Iti confirmam ca numarul tau de telefon este acum in reteaua Orange si poti incepe sa il folosesti. Iti multumim ca ai ales Orange!

Programarea finala era pe 25.04 (saptamana viitoare), azi primesti programare pentru 10.04 (saptamana trecuta) si astazi suntem in 20.04 cand portarea este finalizata.

Bun venit in retea si... join the club!