la 09-11-2022 12:55 PM - editat ultima oară la 09-11-2022 01:20 PM de DanielaH
Am trimis de 2 zile cerere și copie de act de identitate la rezilieri@orange.com pentru a rezilia serviciu de internet fix al unui abonament .
Nu am primit nici o notificare ,un nr de cerere nimic ...e normal?
la 09-11-2022 02:21 PM
Salut, Daniel!
Dacă ai depus o sesizare la noi, înseamnă că situația ta este cunoscută și colegii noștri fac toate verificările necesare pentru rezolvarea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate.
la 09-11-2022 02:36 PM
Salutare!
Era bine să fi depus din secțiunea Contact, adică aici: https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Asta pentru a avea și un număr de înregistrare. Așa, cine știe!
la 09-11-2022 05:26 PM
Am trimis cererea mea și am primit un nr de înregistrare ,asta ca să am o dovada ca a ajuns la ei
la 09-11-2022 06:57 PM
Foarte bine! Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor