anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere abonament Telekom

Alexandru_Tm_Co
Începător
Care sunt demersurile necesare pentru rezilierea unui abonament Telekom (Tel fix + Internet + Tv) ?
Menionez ca din 25.04.2022 nu mai beneficiez de serviciile contractuale, eu semnand un nou contract (Tel fix + Mobil + Internet +Tv) cu Orange la data mai sus mentionata, Problema este ca se emit facturi de catre Orange atat in in baza noului contract cat si al contractului Telekom. Cele emise pe codul de client Telekom nu le mai platesc dar doresc sa solutionez problema asta ! Va multumesc !
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Salut! Pentru reziliere este nevoie sa trimiti o cerere scrisa + copie CI a titularului cu mentiunea: "sunt de acord cu furnizarea acestei copii catre Orange Romania Communications S.A.", semnatura si data la adresa de e-mail rezilieri@orange.com. Uite aici mai multe detalii - https://comunitate.orange.ro/questions/2799600-reziliere-abonament-telekom-preluat-orange

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Razvan
#StarMember
La monentul respectiv ai depus cerere de reziliere?

Vio73
#StarMember
Salutare! Am și eu câțiva cunoscuți în aceeași situație, care tot fac cereri de reziliere degeaba. Mi se părea logic și normal să se reziiieze ceea ce era înainte, mai ales că omul este acum tot în ograda Orange. Nu este in regulă să plătești aceleași servicii de două ori, la aceeași companie, chiar dacă sunt entități oarecum diferite.

DanielaH
Moderator
Salut! Pentru reziliere este nevoie sa trimiti o cerere scrisa + copie CI a titularului cu mentiunea: "sunt de acord cu furnizarea acestei copii catre Orange Romania Communications S.A.", semnatura si data la adresa de e-mail rezilieri@orange.com. Uite aici mai multe detalii - https://comunitate.orange.ro/questions/2799600-reziliere-abonament-telekom-preluat-orange

Buna seara , este un model de cerere sau trebuie facuta de mana, multumesc 

Alexandru_Tm_Co
Începător
La momentul semnării noului contract nu am facut cerere de reziliere pe motiv că vechiul contract Telekom se anulează deoarece serviciile contractuale nu mai pot fii executate, ele fiind preluate de Orange. Este și vina mea, a beneficiarului că nu am făcut cererea de reziliere la data respectivă dar și compania Orange are sarcina să informeze clienții și să facă accesibile toate aspectele necesare încheierii sau rezilierii contactactelor de furnizări de servicii.

Razvan
#StarMember

Succes, însă să nu uiți că orice contract se reziliază prin acordul părților/unilateral dacă o parte își exprimă optiunea de a numai continua.