anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Restituire suma factura cu minus

bio
Junior

Salutare, a reusit cineva o restituire la o factura cu minus? Cum se procedeaza?

La indicatiile operatorilor, am trimis email la bbo_bu_restituiri@orange.ro. Insa aceasta adresa nu exista.

Stie cineva o alta adresa?

Multumesc

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut!

Adresa corectă este bbo_bu_restituiri@orange.com.

Vom ruga colegii să modifice și pe site.

@bio, ne dai, te rog, link-ul de unde este captura de ecran atașată de tine? Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

delfinas
#StarMember

Bio, daca ai platit mai mult decat trebuia, excedentul se va lua in calcul la urmatarea factura si  vei plati mai putin.

Multumesc de raspuns, insa este vorba de ultima factura in urma rezilierii. Nu o sa mai urmeze facturi.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Ai aici toate metodele de contact pentru Orange Romania Communications.

Poti incerca de exemplu: infoclienti@orange.com sau sesizari@orange.com 

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai detalii aici:

https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-...

Sigur, sunt pentru Orange Romania, dar bănuiesc faptul că este la fel și pentru Orange Romania Communications.

Poți să le scrii la adresa sesizari@orange.com sau din secțiunea de Contact, adică de aici:

 

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Baftă! 

GeorgianaD
Moderator

Salutare, @bio !

Colegii ne-au confirmat faptul că adresa de e-mail bbo_bu_restituiri@orange.com este de actualitate.

La această adresă pot fi trimise toate solicitările clienților ce au de recuperat solduri de la Orange România Communications. 

Ai reușit să trimiți solicitarea de restituire sold?

Salutare. Acuma ce sa zic, daca ei au confirmat, asa sa fie. Eu primesc raspuns automat ca acel email nu exista (vezi atasament prima postare). Am reusit sa trimit doar o solicitare la infoclienti@orange.ro. Vedem ce mai urmeaza, dar la ce experiente am avut pana acum, probabil va dura o vesnicie pana obtin ceva. Multumesc de raspuns.

DanielaH
Moderator

Salut!

Adresa corectă este bbo_bu_restituiri@orange.com.

Vom ruga colegii să modifice și pe site.

@bio, ne dai, te rog, link-ul de unde este captura de ecran atașată de tine? Mulțumim.

Mulțumim mult de tot!

Multumesc frumos.

Confirm, adresa cu .com a functionat, astazi am primit si confirmare ca a fost inregistrata cererea de restituire.

Zi buna.

Mulțumim și noi! Colegii au făcut deja modificarea pe site.

Te mai așteptăm în Comunitate.