anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Recuperare depozit de 200lei la portare retea ORC

PM26
Junior entuziast

Cum îmi pot recupera  depozit de 200lei  plătiți la portare retea ORC  ? Există o cerere pe care trebuie să o completez si să o trimit pe e-mail ? Am avut abonamente la ORC iar după 30 de zile am făcut cerere ptr portare în rețea la OR . Înainte  cu câteva zile , să fiu portat la OR ,  am achitat factura la ORC deci în momentul în care am fost portat din retea ORC la OR era cu plata la zi câtre ORC  . Portarea către OR sa făcut fără clauze sau penalități . Acum vreau să mi recuperez acea sumă 200 lei de la ORC  , care este procedura ? Vă mulțumesc ptr atenția acordată .

1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember
Dacă ești client Orange Romania Communications, poți solicita corectarea unei plăți dacă trimiți o cerere prin intermediul formularului de contact sau la adresa de email: infoclienti@orange.com.
 
Cererea trebuie să conțină următoarele informații:
  • Nume client/ Denumire companie
  • Data plății
  • Cod de facturare
  • CNP/ CIF
  • suma achitată
  • canalul de plată
  • semnătura (și ștampila pentru clienții juridici).
  • copie după chitanță sau ordinul de plată.

https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-sa-specific-in-cererea-pentru-corectarea-unei-plati-16286

Sursa: https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-romania/returnare-sold-cont-orange-communication/td-p/...

Succes, cu siguranță vei reuși sa recuperezi rapid garanția. 

 

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Cred că ai răspunsul la ceea ce te interesează aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-romania/returnare-sold-cont-orange-communication/td-p/...
 

Probabil că trebuie să le explici in cerere despre ceea ce este vorba.

Baftă! 

Razvan
#StarMember
Dacă ești client Orange Romania Communications, poți solicita corectarea unei plăți dacă trimiți o cerere prin intermediul formularului de contact sau la adresa de email: infoclienti@orange.com.
 
Cererea trebuie să conțină următoarele informații:
  • Nume client/ Denumire companie
  • Data plății
  • Cod de facturare
  • CNP/ CIF
  • suma achitată
  • canalul de plată
  • semnătura (și ștampila pentru clienții juridici).
  • copie după chitanță sau ordinul de plată.

https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-sa-specific-in-cererea-pentru-corectarea-unei-plati-16286

Sursa: https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-romania/returnare-sold-cont-orange-communication/td-p/...

Succes, cu siguranță vei reuși sa recuperezi rapid garanția.