anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme rețea în bulgaria

razvanavram12
Junior

Bună seara! Ma aflu în Bulgaria și sus la rețea îmi apare fără serviciu acuma. Nu merge nici sa sun, nici sa primesc apeluri. Cum procedez?

 

24 Răspunsuri 24

TheSpecialist
Maestru

Salut ! Cel mai probabil nu ai Roamingul activ. Dacă ai un cont My Orange îl poți activa de acolo. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Verifică dacă ai roaming-ul activ, iar dacă nu îl ai, îl activezi din My Orange :

https://www.orange.ro/myaccount/services/main/?unfold=Roaming

Dacă este activat și nu se conectează, încearcă manual să te conectezi la o altă rețea din roaming.

Poate ajută și un restart la telefon!

Baftă!

Și cum îl activez mai exact?

 

Dai click pe roaming și trebuie să apară ceva de genul activează. Sigur, să ai abonament cu roaming inclus sau opțiune prepay de minim 12 euro.

In aplicație, in bara de jos in dreapta, meniul “Altele” , apoi din submeniu “Servicii” —> Roaming și Internațional. 

FLo1
#StarMember

@razvanavram12: Bună seara. Dacă ai abonament.... nu există soluție până la întoarcere. În schimb, la prepay, fără roaming activat nu te poți conecta la nici o rețea  din roaming. Însă pentru activarea roamingului reîncarcă cu o opțiune de minim 12€ sau 16€ (cu resurse, nu doar credit), exclusiv din contul tău din MyOrange. Astfel, după un restart, vei avea atât resurse de consumat, cât și roaming gata activat. Succes.

DanielaH
Moderator

Răzvan, ai reușit să activezi serviciul de roaming?

Nu

 

Anca07
#StarMember

Buna Razvan,

Am citit intrebarea ta, am urmarit si raspunsurile, insa nu imi dau seama daca ai un abonament sau esti pe prepay?

Multumesc! Zi cu soare!🌞

Am abonment

 

Abonament

 

Ok. Ce valoare are abonamentul tău ? Are inclus și Roamnigul in beneficii ? Pt ca sunt și abonamente fără Roaming. 

Multumesc pentru raspuns Razvan.

Acum hai sa vedem daca abonamentul tau are si roaming inclus. Pentru ca la fel cum au zis si alti colegi, e posibil ca abonamentul tau sa nu aiba roaming inclus, si de aici problema ta. Da-ne cateva detalii despre abonament: valoarea sa lunara, ce beneficii ai incluse, etc.

Multumesc, zi cu soare!🌞

Va atașez o captura de ecran cu anexa factura

Anexa la factura_LI.jpg