anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata in Google Play pe factura.

DanaAnca78
Junior

Bună.  Am un abonament FUN8 de prin noiembrie decembrie anul trecut , si de ceva timp tot incerc sa activez plata in google play direct pe factura si de fiecare data intampin aceasi eroare "SMS-ul pentru verificarea contului nu a putut fi trimis. Încearcă din nou" am cautat prin toate topicurile legate de subiect și nu am reușit sa găsesc o rezolvare . Țin sa menționez ca mai dețin un abonament mai vechi doar ca la fostul Telekom ar putea avea legătură cu asta ? Mulțumesc 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Da, s-a mai discutat subiectul. Nu se poate, dacă ai abonament de la Orange Romania Communications, ci doar de la Orange Romania, din  păcate.

Vezi acest lucru chiar în link-ul pus de mine, imediat jos, după prima poză:

https://www.orange.ro/aplicatii/aplicatii-android/

Îmi pare rău!

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember

Salutare!

Da, s-a mai discutat subiectul. Nu se poate, dacă ai abonament de la Orange Romania Communications, ci doar de la Orange Romania, din  păcate.

Vezi acest lucru chiar în link-ul pus de mine, imediat jos, după prima poză:

https://www.orange.ro/aplicatii/aplicatii-android/

Îmi pare rău!

Adică sa înțeleg ca și cel nou făcut în decembrie e tot la Orange România Comunications? Eu credeam ca de ORC aparțin doar abonamentele vechi , cele trecute din rețeaua Telekom. Cel nou făcut la Orange , nu ar trebuii în principiu sa aparțină de Orange România?  

Verifică pe factură! Fac și acum abonamente cei de la OROC, da.

Dacă scrie Orange Romania sau Orange Romania Communications.

Aveți dreptate . Am verificat , e furnizat tot de Orange România Comunications . Mulțumesc pentru timpul acordat . 

Doamne ajută!

Mă bucur că am putut să-ți fiu de ajutor!

VasT
Explorator entuziast

Nu mai fac niciun abonament pe OROC doar pe Orange Romania. Mobil demult nu mai fac mai nou nici fix.