anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange mareste din nou abonamentele din 1 aprilie 2023?

Radu1992
Junior entuziast

Mai mare bataia de joc daca este adevarat !!!

 

Salut,
Pentru a putea menține o calitate ridicată a serviciilor pe care ți le oferim, în contextul creșterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile și fixe, din data de 1 aprilie 2023 valoarea abonamentelor tale de pe contul ********** va fi majorata cu 1 euro (TVA inclus) pentru fiecare serviciu. Majorarea valorii abonamentului nu modifica perioada contractuala actuala. Celelalte condiții contractuale raman neschimbate.

Ne dorim să rămâi în continuare clientul nostru, însa, dacă nu ești de acord cu aspectele de mai sus, poți renunța la contract în 30 (treizeci) de zile de la primirea acestei notificari, fără a plăti penalități / despăgubiri. Pentru aceasta, ne poți contacta prin e-mail la adresa rezilieri@orange.com, printr-o notificare transmisa catre Orange Romania Communications S.A., la sediul din Calea Victoriei, Nr. 35, Sector 1, București, 010061, sau in magazinele Orange. 

 

12 Răspunsuri 12

Pololică
#StarMember

Pana acum, doar Orange Romania (fostul Dialog) a marit. Orange Comunication (fostul "Romtelecom/Telekom Fix") ramasesera de caruta cu maririle.

PS: sediul OROC este Palatul Telefoanelor? Nu a fost mutat la sediul Orange?

Dacă Orange România are toate beneficiile....esim, pinata , apel wi-fi , volte și multe altele....de ce la doar doua luni de la activare Orange Comunication își permite mărirea unilaterala cu un euro a abonamentelor??? Cred ca accept numai cu condiția sa fiu preluat cu contract cu tot de Orange România...cred ca asa ar fi corect!!!

Razvan
#StarMember

Trimite mail la rezilieri@orange.com si spunele că nu esti de acord cu scumpirea abonamentelor. 

https://forum.softpedia.com/topic/1154860-se-scumpesc-abonamentele/page__st__1782#entry29775992

Anonim
Neaplicabil

Nu va panicati ca urmeaza si la ORO, mai devreme sau mai tarziu. Deja ce face Orange nu pot descrie in cuvinte. La urmatoarea abatere de genul asta ne luam adio, portare la altii care nu se tin de asemenea scamatorii, cu toata vechimea din retea, pentru ca respectul e zero pentru clienti, serviciul clienti e mega slab si tot mai inutil + multe altele care se tot aduna.

Anonim
Neaplicabil

Cu aceste modificari mizere atat de dese firma asta nu face decat sa-si arate public dispretul fata de clientii sai, care e tot mai frecvent in ultimii ani. Suportul? Care e ala? N-are rost sa mai zic de el. Am avut ocazia sa lucrez in domeniu si este o mizerie de nedescris, am avut inclusiv ocazia sa vad detalii din culise si e groasa rau. Groasa de nasol.

Ma bucur ca nu am cazut in capcana sa-mi iau si servicii fixe (ca am mai avut) ca iar aveam batai de cap cu predatul echipamentelor si diverse discutii, ca alta data.

Efectiv nu pot descrie in cuvintele potrivite cum o companie de talia Orange poate sa decada in halul asta. Dar ma asteptam, am mai spus asta de cand au declarat ca se vor incurca cu Telekom. Stiam 200%. Nu merita decat rezilieri in masa si portari la greu, plus reclamatii la ANCOM, ANPC si la CE.

Treaba asta trebuie sa inceteze.

Iti dau dreptate. Sunt client Orange Romania din 2011 si client Telekom/OROC din 2007, dar parca Orange-ul nu mai e ce a fost. Mereu am apreciat Orange in comparatie cu Telekom, chiar m-am bucurat cand am fost preluat de OROC. O scumpire de 1€ nu e corecta, dar nu e nici prea mare paguba (pentru mine), parca tot n-as vrea sa parasesc reteaua, dar... poate voi fii nevoit. Cu siguranta nu voi plati 110 lei pe un abonament cu 2.5 gb net si pe un Chromecast inutil.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Din cate stiu, abonamentele OROC nu fusesera modificate. Si observ ca, de data asta, notificarea s-a facut pe email, ceea ce mi se pare mult mai ok decat pe factura. Deci, cu toate ca se maresc "din nou" abonamentele, nu se maresc aceleasi abonamente.

Deci, daca sunt clienti carora le-au fost marite abonamentele acum doua luni nu cred ca vor avea parte de o noua transa de mariri incepand cu Aprilie.

Client Orange

Si abonamentele OROC si cele ORO  au fost majorate de la 1 decembrie. De la 1 aprilie urmeaza a doua majorare, deocamdata doar pentru OROC. Eu cred ca pentru clientii cu vechime se va rezolva cumva sa nu se mareasca, sau poate vor primi ceva beneficii in plus odata cu marirea, dar trebuie insistat si sunat, altfel... se considera ca esti de acord. Eu inca nu am primit nimic pe email, nici pe factura electronica. In eventualitatea in care voi primi, ce-ar fii mai bine? Sa depun cerere de rezilere (desi vreau sa imi pastrez numerele), sa ma portez (sunt in timpul contractului) sau sa sun la 300 si doar "sa-i anunt" ca nu sunt de acord?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Daca vrei sa pastrezi numerele, cererea de reziliere trebuie sa mentioneze neaparat lucrul asta, si sa ceri trecerea pe prepay. Problema, la OROC, e ca nu exista prepay. Deci, va trebui trecut numarul cumva pe ORO, la prepay, in cazul asta.

In cazul portarii la alt operator, cel mai probabil vei fi sunat pentru o noua oferta (caz in care poti negocia noii termeni si poate se renunta la marire). Nu e o garantie, evident, dar e o posibilitate. Cum ziceam si in alte cazuri, situatia nu e placuta nici de-o parte, nici de cealalta. Nici Orange-ului nu-i convine sa piarda clienti (indiferent ca sunt noi sau nu), si evident, nici clientului nu-i convine sa plateasca in plus pentru aceleasi servicii. Astfel incat…trebuie discutat. 🙂

Daca doar anunti…e posibil sa nu se modifice nimic. Cu toate astea, ceea ce poti face, si ceea ce-ti recomand si eu, este sa le dai un apel, sa ceri o noua oferta, mentionand ca nu esti de acord cu marirea, si sa discuti concret cu cineva de la ofertare. In functie de cum decurge apelul, vezi ce decizie iei. In felul asta, poti sa zici ca ai si anuntat cu ocazia asta, si, deschizi si usa spre un eventual dialog. Daca nu esti deschis la niciun fel de negocieri, atunci n-are rost. Faci cererea de reziliere, sau de portare, dupa caz, si cu asta basta. Cu toate astea, eu iti recomand sa alegi (cel putin initial) varianta dialogului. 🙂

Client Orange

Multumesc!

Anonim
Neaplicabil

Cum sa nu se mareasca si la clientii noi? Sigur ca se mareste. Acum e OROC, dar urmeaza si partea a doua.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Nu stiu daca raspunsul era la ce am scris mai sus sau nu, dar eu nu am zis nimic de clientii noi. 🙂 Doar de clientii OROC.

Client Orange