anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu reușesc să accesez contul

Iulias
Junior

Buna! Poate mă ajuta cineva. Am creat un cont my Telekom cu ceva timp in urma pentru un cod de abonat pers fizica fix. Nu mai știu acum datele de logare nici măcar adresa de email pe care am utilizat-o. Daca vreau sa creez un nou cont cu una din adresele mele de email îmi spune că pe codul respectiv de abonat este deja un cont creat. Daca incerc sa mă conectez cu una din adresele de email ale mele mă duce în alte 2 conturi pe care le am create. Eu utilizez 2 adrese de email, una pe yahoo și una pe Gmail. Pe adresa de Gmail am un cont my orange fix pentru un cod de abonat pe numele mamei iar pe adresa de Gmail am un cont my orange pe  un  cod de abonat pe firma ( tel mobil) cum sa procedez?

3 Răspunsuri 3

FLo1
#StarMember

@Iulias: Bun venit în Comunitate. Înțeleg că ai configurat deja câte un cont MyOrange pe ambele adrese de email. Ai încercat să îți creezi (activezi/accesezi) contul MyOrange cu aceiași adresă de email dar cu parolă diferită? E modalitatea cea mai simplă și la îndemână de a avea acces la facturile tale, plăți și alte informații despre abonamentul tău. Dacă nu reușești să activezi un cont MyOrange, aici ai un tutorial cu privire la adaugarea serviciilor ORO sau OROC in My Orange. 

Te așteptăm cu o actualizare a situației tale sau pentru alte informații. Succes.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Buna Iulias,

Bun venit in Comunitate!

Hai sa vedem daca am inteles bine si daca putem face un mic rezumat.

Se dau 3 conturi. Unul al tau, unul al mamei, si unul pe firma. Corect?

Contul tau e un cont Telekom vechi la care nu mai ai acces.

La contul mamei ai acces (cu adresa de Yahoo).

La contul firmei ai acces (cu adresa de Gmail).

Deci, tot ce ai nevoie este acces la codul tau de abonat, corect? 

Daca da, avem doua posibilitati:

  1. incerci sa adaugi codul tau de abonat la contul mamei (sau contul firmei, dar banuiesc ca ar avea mai mult sens prima varianta) folosind pasii descrisi aici.
  2. iei legatura cu un consultant folosind unul dintre mijloacele de contact de aici si le ceri sa-ti stearga contul asociat acelui cod de cleint astfel incat sa-l poti reface (sa nu-ti mai dea eroare ca exista deja un cont). Daca preferi varianta telefonica, de retinut ca apelul la 300 este doar de luni pana vineri (08:00-20:00). Deci va trebui sa revii luni eventual.

Pe termen scurt, se poate folosi prima varianta. Pe termen lung, daca vrei sa-ti recuperezi contul, iti recomand cea de-a doua varianta.

 

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Iulias, s-a rezolvat situația?