anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

NICI FACTURA DE HARTIE, NICI FACTURA ELECTRONICA!

Anonim
Neaplicabil

Sunteti o companie de toata jena! Desi am mai scris un subiect https://comunitate.orange.ro/t5/https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-romania/taxa-factura-h...  si ati raspuns: " îmi pare rău pentru nemulțumirea ta. Te asigur că acest thred a fost redirecționat către colegii noștri.Mulțumim pentru feedback!" NU ATI REZOLVAT NIMIC! Pana astazi 13 februarie NU a ajuns factura de hartie desi DATA SCADENTA a fost pe 6 FEBRUARIE! Ba mai mult, am vrut sa activez (astazi) factura electronica si e PLINA DE ERORI! prima data a dat o eroare, desi cu eroarea respectiva tot mi-a fost trimis un email cu link de confirmare, am apasat pe link si surpriza primesc scris: Eroare generala. Bineinteles ca in My Orange factura electronica NU a fost activata! (las si cateva screenshoturi -foto-). Intreb si eu PENTRU CE MI-ATI LUAT 1 EURO pentru factura de hartie daca factura nu a ajuns nici in ziua de azi? [Factura v-am platit-o inainte de data scadenta, mai exact m-am milogit de vecini ca de obicei sa-mi listeze la imprimanta factura descarcata din My Orange]. Si de ce tot o dati cu factura electronica daca sistemul vostru NU FUNCTIONEAZA CUM TREBUIE? 

 

14 Răspunsuri 14

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Bine ai venit (din nou) in Comunitate!

Sa inteleg ca nu ai primit factura online, sau nu vrei niciuna dintre cele doua? Stiu ca aveai parca niste probleme cu factura fizica. Ai optat pentru factura electronica si n-ai primit-o? Poti sa ne dai ceva mai multe detalii?

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

La ce nervi mi-au facut cei de la ORANGE 😡 am apucat sa scriu doar titlu, acum am scris si textul. Si tot de nevi am apasat pe butonul "SOLUŢIE ACCEPTATĂ" in loc sa apas pe butonul RASPUNDE! 

Anonim
Neaplicabil

Am incercat din nou activarea, prima data mi-a dat tot eroare, apoi am apasat linkul venit in email (chiar daca a dat eroare), dupa care scrie ca: Adresa de email a fost confirmata (vedeti atasament ) insa surpriza in My Orange scrie tot: "Factura ta se emite: tipărită" "Activeaza factura electronica!" (vedeti atasament ). Poate ca limbajul meu este acid dar cum credeti ca m-as putea exprima din moment ce Orange imi ofera astfel de clipe "frumoase" de neuitat? 

delfinas
#StarMember

Nicu, imi pare rau pt situatia ta!!!

 Avand in vedere ca serviciul de posta e dezastruos si factura, de care ai nevoie pt a o plati, ajunge prea tarziu, ca nu ai card si nu poti plati online, cel mai bine ar fi sa-ti cumperi o imprimanta, care nu scumpa. Am inteles ca nu ai un smartphone, dar cred ca ai un calculator, din moment ce intri pe internet, asa ca poti atasa o imprimanta si iesi mai bine asa, scutesti nervi, bani dati degeaba, timp, energie.

Anonim
Neaplicabil

In sfarsit o persoana care intelege ce spun! Aveam de gand sa activez factura electronica macar sa nu le mai platesc un 1 Euro degeaba pentru o factura de hartie care intarzie enorm de mult, ci din banii respectivi sa fac cinste vecinilor sa-mi scoata factura la imprimanta cat mai stau in retea (ca mult NU cred ca mai pot rezista in aceasta retea). O sa ma mut in alta retea care are magazin in oras si o sa platesc  in magazinul lor fara factura! Si sa mai astepte ORANGE sa mai fac vreodata contracte cu ei sau ca o sa  recomand vreodata aceasta retea dupa atata chin! adica nu-mi ofera nici factura fizica in timp util iar pe partea cealalta imi ofera serviciu de factura electronica  care functioneaza total aiurea-dupa cum am spus nu o pot activa! (vad ca exista si alte persoane care se plang de My Orange) si pe deasupra ma taxeaza in continuare pentru factura de hartie. 

Anonim
Neaplicabil

"Bravo voua" Orange! sunteti "adevarati profesionisti" mi-ati trimis si email: "Salut!
Ai activat cu succes factura electronica Orange. Prin intermediul e-mail-urilor in care iti vom trimite facturile electronice, vei avea acces de acum la toate informatiile esentiale:
- datele facturii curente: totalul de plata, data scadenta, starea facturii;
- factura detaliata;
- ultimele 6 facturi emise, pe care le poti descarca oricand.
Si nu uita ca poti sa iti vizualizezi toate facturile, dar si sa le platesti, direct din cotul tau My Orange Fix.
Cu prietenie,
Echipa Orange"

desi in My ORANGE scrie tot  "Factura ta se emite: tipărită" "Activeaza factura electronica!"m-am autentificat din nou, am incercat de pe alt browser, DEGEABA! 😡😡😡

Pololică
#StarMember

Daca factura este trimisa cu Pink Post... condoleante! Nu este vina Orange ca ai corespondenta intarziata de firma de curierat. Va trebui sa faci reclamatie la sediul firmei care le aduce.

La sediul firmei la care lucrez, primit facturile de utilitati cu Pink Post. Nu o data mi s-a intamplat sa primesc facturile in ziua scadentei (si sunt minim 15 zile de la emitere, iar data prezentarii era... cu o saptamana inainte de a o primi noi).

Anonim
Neaplicabil

am marcat iar  AIUREA ca 1 SOLUŢIE ACCEPTATĂ! (eu nu stiu cine a fost cu ideia sa puna butonul alaturat de cel de RASPUNS ca tare rau a facut)! 

@Pololică  poate nu intelegi ca ORANGE are OBLIGATIA (in calitate de expeditor) de a rezolva problema intarzierierilor facturilor ci asta NU o spun eu ci ANCOM SI ANPC! Cum? Chiar NU ma intereseaza!

Nu intelegi ca Orange face dovada trimiterii? Din moment ce pleaca de la Orange, nu mai are control privind timpul de ajungere...

Daca eu iti trimit factura (corepondenta) si fac dovada trimerii, crezi ca ANPC si ANCOM pot zice ca nu am trimis? In cel mai fericit caz (si un avocat ar trebui sa fie in stare sa fie in stare sa demonstreze in instanta acest lucru) ar trebui sa primesti, de la data primirii facturii, perioada minima de plata (adica, daca factura s-a emis pe 10, si tu o primesti pe 30, data de la care curge termenul de plata este 30, adica atunci cand ai primit-o. Dar asta va fi decis nu de Orange, nu de tine, ci de instanta). Daca tu nu faci nimic (adica nu ai corespondenta cu emitentul facturii), cu tot repectul: obligatia este la tine.

PS: nu tin cu Orange, dar am cativa clienti (persoane fizice) la firma la care lucrez pe care i-am faultat pentru simplul motiv ca nu au facut dovada corespondetei cu noi (adica nu au trimis notificare scrisa (mail sau scrisoare recomandata) sa ne anunte ca factura a venit cu intarziere).

Deci, te rog mai incet cu pianul pe scari. Zgomotul nu ajuta pe nimeni (si nu, nu sunt angajat Orange).

Anonim
Neaplicabil

Crezi ce spun eu, am facut reclamatie la ANPC si sesizare la ANCOM pe acest subiect si altor compani expeditoare de plicuri cu facturi (Telekom etc) si ce crezi? Cei de la ANPC i-au obligat sa rezolve problema intazierilor! Telekom daca a vazut ca nu poate rezolva  problema cu Pink Post mi-a trimis facturile prin Posta Romana (si da, le-am primit pe toate in timp util). Daca tu nu-ti cunosti drepturile e treaba ta! eu stiu la ce am dreptul si ce nu! cu atat mai mult ca ORANGE ma taxeaza pentru o factura care NU ajunge la timp! 

Aaaa.... vezi ca am o problema cu tine: ai grija la limbaj. Esti cam agresiv si nu e cazul (nu in contextul asta). Si imi cunosc drepturile, altfel nu ti-as fi dat cele doua exemple (unul cu clientii firmei la care lucrez (si tot cu reclamatie la ANPC) si al doilea Engie si ENEL prin Pink Post cu facturile intre PJ). Si stai linistit, am contestat facturile venite cu intarziere si, chiar daca imi ajung, in continuare, dupa termenul scadent (evident, si plata este dupa termen), nu am primit niciodata penalizare de plata. Si nu, firma unde sunt angajat nu are o cifra de afaceri de sute de milioane de euro (asta ca sa nu existe scuza ca "suntem europeni si avem drepturi mai inaintea altora").

PS: Telekom probabil a recuperat banii de la Pink Post, dar asta, intr-adevar, nu mai este treaba ta.

Anonim
Neaplicabil

Pai si pentru NEACTIVAREA FACTURII ELECTRONICE din MyOrange din cauza ERORILOR, tot Pink post poarta vina? Daca te uitai ai fi vazut ca nici macar factura electronica NU o pot activa din cauza incompetentei celor de la ORANGE! ai si o marcare ca "1 SOLUŢIE ACCEPTATĂ! " din partea mea pe care nu o meriti! (cum am spus nu stiu cine a pus butoanele unele langa altele, ba mai mult butonul pentru solutie acceptata pe PC apare in locul celui de "RASPUNS" dupa ce a fost apasat butonul de raspuns, iar daca mouse-ul apuca sa dea mai multe clickuri apasa si acel buton). Imi ajunge! cati nervi mi-au facut Orange pe ziua de astazi, o sa apelez la ANPC! 

E clar... azi nu suntem pe aceeasi frecventa. Nu m-am legat de factura electronica, ci doar de facturile trimise fizic (orice optiunea de tirmitere ai alege, se va aplica intotdeauna de la urmatoarea factura emisa). O fi o problema in sistem si ceva genereaza erori pe contul tau.

Daca aici in comunitate nu ai gasit solutia optima, ai varianta de contact direct (e in footer/in josul paginii Orange: atat aici in comunitate, cat si pe orange.ro). De rezolvat se rezolva, singura buba e ca nu pot sa-ti dau un termen (doar la Relatii Clienti iti pot avansa un termen de rezolvare sau o solutie).

PS: stii ca Orange nu sunt singurii din piata, nu? Pana acum (cred ca sunt aproape 20 de ani de cand am telefon mobil):

  • Telekom (pe vremea cand era Cosmote): ma plimbau de la un magazin la altul pentru un schimb de cartela. Si eram taxat pentru schimbarea cartelei SIM (adica si plimbat, si taxat). Rezolvarea? Nu am mai ajuns la al doilea magazin. Am intrat in primul magazin al concurentei (s-a intamplat sa fie Vodafone) si am portat.
  • Vodafone: am avut 3 numere si am portat doua. Primit factura cu penalizare. Reclamat la ANPC si primit raspuns in favoare (eliminat penalizari), DAR n-am mai primit facturile pentru numarul ramas (era un abonament CVT) cateva luni, perioada in care eram acoperit partial de factura pe minus (corectie) impusa de ANPC. Au inceput sa sune ca nu am platit factura (evident, amenintari cu deconectarea si dat la recuperatori (tot tacamul era perfect legal). Raspuns simplu si diplomat: fara dovada trimiterii facturii, nu am ce sa platesc (optasem cu ceva timp inainte pentru factura electronica si, evident, m-am asigurat ca am banii necesari in cazul in care factura reclamata ar fi inglobat perioada pentru care nu am primit facturile, doar consumasem serviciile). S-a rezolvat si aceasta problema (fara ANPC si fara penalizari)). Numarul a fost portat in Digi la doua luni dupa (expirase perioada minima contractuala).
  • Orange (ziceam ca am avut 3 numere in Voda: unul a trecut in Digi (nu a trecut niciodata prin Orange), si doua portate din Vodafone), ulterior am mai preluat unul (al tatei) deja aflat in Orange). Toate bune si frumoase pana am primit notificarea de marire pe factura din noiembrie (cate 1 euro pentru fiecare numar). Ce am facut? Am cerut ofertare. Nu mi-a convenit, toate trei numere au plecat.

PS: vezi ca mouse-ul asculta de tine, nu de altcineva. Poate ar fi bine sa te deconectezi de la situatie (bea o cafea, un ceai fierbine, o apa rece, etc) si sa ne spui cand ai rezolvat problema (peste o zi-doua-trei...). Mi-am dat seama ca inca nu ai gasit solutia potrivita.

mihai_13
Maestru

- scuze man - mi se pare prea multa energie consumata si prea multi nervi facuti  pentru 1 euro  

- oricum este dreptul tau sa ti se scada 1 euro din abonament pentru activarea facturii electronice

- si oricum primesti mesaj si mail  cu faptul ca ti s a emis factura si cat te costa ...