anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Facturi emise după desființarea serviciilor de telefonie+TV+internet

CORIS1995
Junior

În data de 05.12.2022 am înaintat o cerere de reziliere a contractului cu Orange ( telefonie fixă, TV, internet -nr. cerere 10521539846). Pe 07.12.2022 am primit mesajul în care se confirmă că cererea de reziliere a fost procesată, desființarea serviciilor fiind planificată pentru 05.01.2023. Pe 22.12.2022. la sediul Orange Romania Communications S.A. Ploiești prin procesul verbal NIRC/4289686 întocmit de dl.Iliescu Cosmin au fost predate echipamentele, respectiv Viewing Card-NDS 2 buc., STB HD Samsung 7362 2 buc. și Router ZTE Speeport Entry II 1 buc. Cu toate acestea, au fost emise două facturi, pe 06.01.2023 și 06.02.2023 în care se facturează servicii de televiziune, internet, chirie echipament și servicii de telefonie fixă pentru lunile ianuarie și  februarie (echipament deja predat așa cum am menționat și nr. de telefon nealocat începând cu 05.01.2023 aspect verificat prin apelarea nr. respectiv). Nu înțeleg cum este posibil ca într-o companie cu pretenții și respectabilitate să existe o comunicare atăt de defectuoasă. Cum să procedez? Să plătesc facturi pentru servicii inexistente și apoi să alerg să-mi recuperez prejudiciile? Să las facturile să "curgă" și apoi să mă împotmolesc în litigii aberante? Să mă adresez oficiului pentru protecția consumatorului? În centrele Orange mi s-a spus cä nu pot fi ajutată nicicum, contractele preluate de la Telekom dau mari bătăi de cap și se ocupă doar Orange Communications de ele. Iar Orange Communication pare o nebuloasă extrem de îndepărtată în acest Univers al comunicațiilor.🤔

16 Răspunsuri 16

FLo1
#StarMember

@CORIS1995: Bun venit în Comunitate. Având în vedere datele comunicate de tine aș considera că dacă desființarea serviciilor ți-a fost confirmată cu ”05.01.2023”, atunci factura din ”06.01.2023” ar trebui să fie o factură care conține ”servicii” pentru perioada 05.12.22 - 05.01.23, dar mai puțin ”abonamente” care se plătesc în avans. Puțin cam ciudat este prezența celei de-a doua facturi, cea din 06.02.2023. De aceea te rog revino cu detalii despre conținutul facturat: servicii? abonamente? chirii echipamente? alte detalii?

Numai bine. 

Factura emisă în ianuarie 2023 specifică foarte clar plata pentru abonament pachete servicii fixe, abonament opțiuni și chirie echipamente, mai exact abonament servicii de voce fixă, abonament servicii de internet și date, chirie echipamente (modem Net), servicii de televiziune, chirie receiver HD, TOATE pentru intervalul 06.01-05.02 2023, deci după ce a fost anunțată rezilierea contractului începând cu 05.01. Pentru factura din februarie sunt costuri pentru aceleași servicii menționate, doar că pentru intervalul 06.02-05.03 2023. Dilema mea persistă😲 și Orange insistă!

@CORIS1995: Îți recomand să revii cu cererea de reziliere prezentând notificarea primită de tine privind confirmarea de reziliere cu data de 05.01.2023. Bănuiesc că la acest moment orice întrerupere a serviciilor nu te afectează întrucât echipamentele sunt predate deja. Deci poți plăti facturile aferente serviciilor și abonamentelor perioadei până în 05.01.2023. Restul se vor rectifica de către Orange printr-o factură de stornare a facturilor emise anterior și care nu au acoperire. Succes. 

Mulțumesc pentru idee, voi reveni cu cererea de reziliere, așa cum mi-ai sugerat.

@CORIS1995 : Nu uita să atașezi cererii atât confirmarea datei de reziliere așa cum ți s-a comunicat, precum și PV-ul de predare al echipamentelor. Vor fi necesare. Să revii pe topicul acesta cu noi informații  despre statusul problemei. Succes. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Îmi pare rău pentru situația întâmpinată de tine și îți înțeleg perfect nemulțumirea, dar vreau să-ți spun că am trecut printr-o experiență similară cu Digi prin 2007, când predasem echipamentele de tv satelit și două luni ulterioare am primit factură. Te sfătuiesc să suni la ei sau să-i contactezi la adresa de email sesizari@orange.com sau din secțiunea Contact, adică de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Noi suntem aici în mare parte tot clienți, care ne putem da doar cu părerea, dar ei îți pot spune exact ce și cum.

Multă baftă!

Am sunat la un nr. furnizat chiar de un angajat al companiei (0374300300) și după ce am tastat cifre, coduri, CNP-ul, iar coduri, apoi ultimile cifre ale CNP-ului, ce să vezi ? Surpriză, robotul îmi transmite cu o voce suavă că serviciul este momentan indisponibil, să revin. Revin, aceeași indisponibilitate surprinzătoare... În ceea ce privește adresa de mail sesizari@orange.com mie îmi apare ca adresă nevalidă atunci când vreau să direcționez mail-ul. Mulțumesc, oricum, pentru sugestii.

Încearcă atunci și adresa infoclienti@orange.com.

Detalii ai aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/informa%C8%9Bii-generale-achizi%C8%9Bie/cum-pot-contacta-serviciul-c...

Din păcate sau din fericire, eu nu am servicii Orange Romania Communications, dar acestea sunt adresele lor.

Am încercat și adresa infoclienti@orange.com luată chiar de pe sursa recomandată. Și aceasta este invalidă. Dau aceste detalii pentru a le fi de folos și altora, deși sper ca situația mea să fie izolată.

Stiu ce zici, singurul canal prin care raspunde Orange Romania Communications este prin portalul lor de contact (mesaje) iar raspunsurile sunt atat de copy paste dintr-un script. Nu ofera solutii la nimic. La telefon este cea mai mare teapa posibila. Am stat si 2 ore in asteptare, nu se intampla nimic. Asta daca nu cumva nu primesc din prima mesajul cu "serviciul e indisponibil, la revedere". Doamne fereste de asa customer support. Eu nu am reusit nici macar sa predau echipamentele... E incurajatoare povestea ta, am de luptat...

@CORIS1995: Încearcă să transmiți solicitarea cu documentele descrise anterior aici: https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask      Este pagina de contact a clienților OROC. Succes. 

Trimis azi dimineață. Până acum nicio reacție. Dar sunt un om răbdător...

DanielaH
Moderator

Salut!

Atât adresa rezilieri@orange.com cât și infoclienti@orange.com și sesizari@orange.com sunt valide și funcționale.

Da, așa este, le-am verificat din nou și funcționează. Mea culpa, îmi asum dacă am furnizat o informație eronată, doar că la acel moment așa au stat lucrurile.