anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura - cum pot confirma plata

Ioana11
Junior

Cum pot confirma plata facturii, am platit.o si inca apare pe aplicatie suspendat

1 Soluţie acceptată‚

Ai aici toate detaliile: https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16

Concret:

"Dacă ești client Orange Romania Communications află aici cum se face reconectarea serviciilor suspendate pentru neplată.

 

Dacă ești client Orange, trebuie să știi că reconectarea unui abonament suspendat pentru neplată se poate face doar după plata integrală a sumelor restante

Dacă ai efectuat plata din contul tău My Orangefără autentificare sau la unul dintre magazinele noastre ori ale partenerilor noştri, reconectarea se va face pe loc şi nu mai este nevoie să faci confirmarea acestei plați

În cazul în care ai folosit o altă metodă de plată, te rugăm să confirmi plata prin una dintre modalităţile descrise aici şi să soliciţi reconectarea abonamentului tău. În momentul reconectării, vei primi un SMS de confirmare."

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

And04
Senior

Salutare, @Ioana11 

"inca apare pe aplicatie suspendat" - sa inteleg ca este vorba despre plata pentru un abonament care a fost suspendat?

Da

Ai aici toate detaliile: https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16

Concret:

"Dacă ești client Orange Romania Communications află aici cum se face reconectarea serviciilor suspendate pentru neplată.

 

Dacă ești client Orange, trebuie să știi că reconectarea unui abonament suspendat pentru neplată se poate face doar după plata integrală a sumelor restante

Dacă ai efectuat plata din contul tău My Orangefără autentificare sau la unul dintre magazinele noastre ori ale partenerilor noştri, reconectarea se va face pe loc şi nu mai este nevoie să faci confirmarea acestei plați

În cazul în care ai folosit o altă metodă de plată, te rugăm să confirmi plata prin una dintre modalităţile descrise aici şi să soliciţi reconectarea abonamentului tău. În momentul reconectării, vei primi un SMS de confirmare."

Plata a fost facuta direct din MyOrange?

Prin My orange am platit,am platit suma toata care era ,si degeaba am sunat doar robotul intra,confirmarea imi spune ca este facuta,sunt in Cipru,nu stiu ce altceva as putea face

Incercati sa discutati cu un operator prin Chat Djingo disponibil aici: https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

 

Am discuta,mi s.a spus ca fac parte din orange romania comunication,si mi.au dat nr de tel 300 si inca unul,acolo mi se spune ca este facuta deja o confimare a platii

Atunci poate ca mai dureaza putin pana se va actualiza si in cont.

Cand a fost facuta plata?

E foarte ciudat ,am facut plata la 6 dimineata,si pana la ora asta nimic

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Pentru confirmarea platii:

1. daca esti client Orange Romania, trimite un email cu dovada platii la adresa: plati@orange.ro

2. daca esti client Orange Romania Communications, acceseaza pagina asta.

Client Orange

Am trimis la primul email,la al doilea link daca intru imi cere sa pun un nr de telefon valid,iar noi nu avem decat de strainatate si nu.l accepta

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Cred ca poti sa pui un numar generic (de exemplu 0700000000). Nu stiu de ce au pus numarul de telefon ca si camp obligatoriu acolo. Banuiesc ca nu ai si servicii de voce in abonament, nu? Pana la urma, e irelevant numarul de telefon. Au email, cod de abonat, o multime de alte detalii dupa care pot face identificarea abonamentului. Numarul de telefon nu ar trebui sa fie obligatoriu in cazul asta. Si, atata timp cat nu ai si servicii de voce, nu doar ca nu poti oferi numarul tau de telefon (pentru ca nu accepta format international, dar e si irelevant ce numar de telefon folosesti.

Client Orange

Nu, abonament normal si simplu pt strainatate,am pus un nr de tel,cazul inca apare nerezolvat,Multumesc

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Ok, Doamne ajuta sa se rezolve repede! 🙂

Ca idee, ai putea incerca sa iei legatura telefonic cu un consultant (s-ar putea sa fie un pic mai rapid asa), la numarul +40 374 300 300 (apelabil de oriunde, inclusiv din strainatate).

Client Orange