anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu-mi apare în aplicația Orange perioada contractuală?

Marinel118
Junior

De ce nu-mi apare în aplicația Orange perioada contractuală? Nu am reușit să o găsesc nicăieri. 

 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

In aplicatie nu pare sa fie, intr-adevar.

Dar poti vedea informatiile astea din versiunea de web, cu un click aici.

Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit!

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

In aplicatie nu pare sa fie, intr-adevar.

Dar poti vedea informatiile astea din versiunea de web, cu un click aici.

Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit!

Client Orange

Nu am reușit să găsesc nici în versiunea web. Părinții mei au reînnoit contractul în ultimii ani doar telefonic și m-am gândit că poate asta ar fi motivul pentru care nu-mi apare perioada contractuală.

Am uitat să specific că contractul inițial a fost făcut cu Telekom 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Aaa, am inteles.

In cazul asta, tot ce pot sa-ti propun este sa incerci sa iei legatura cu un consultant la numarul 300 (din ORO sau OROC) sau 0374 300 300 (din orice retea), sau printr-un mesaj din sectiunea de Contact, si vezi daca reusesti asa.

Client Orange

Marinel118
Junior

Bine, mulțumesc foarte mult pentru ajutor 

Noah
Explorator entuziast

Apare .Click in aplicație pe tarife și opțiuni.

Apar trei subramuri .Una e contract și acolo găsești .

DanielaH
Moderator

@Marinel118, este posibil să nu mai ai perioadă contractuală? Dacă așa este, atunci informația nu apare in My Orange. Uite aici mai multe detalii.