la 25-01-2023 11:48 AM
la 25-01-2023 01:00 PM
@Fedeles: Cel mai simplu, trimiți o cerere de reziliere online de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
De asemenea poți transmite o adresă/solicitare pe email la rezilieri@orange.com cu motivele rezilierii, la care atașezi o poză cu C.I.-ul și un număr de telefon de contact.
Numai bine.
la 25-01-2023 01:00 PM
@Fedeles: Cel mai simplu, trimiți o cerere de reziliere online de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
De asemenea poți transmite o adresă/solicitare pe email la rezilieri@orange.com cu motivele rezilierii, la care atașezi o poză cu C.I.-ul și un număr de telefon de contact.
Numai bine.
la 26-01-2023 09:00 AM
Buna!
Trebuie sa depui o cerere de ziliere prin email la adresa rezilieri@orange.com sau la acest link: https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Cererea poti sa o faci simpla, ceva de genul "Subsemnatul/a......doresc rezilierea abonamentului......de la Orange Romania Communications S.A.". Daca depui cererea prin email, sa o insotesti de o poza a buletinului cu mentiunea "sunt de acord cu furnizarea acestei copii catre Orange Romania Communications S.A. Nu uita sa incluzi si un numar de telefon pt contact.
In 30 de zile de la data la care ai trimis cererea, abonamentul se va inchide. In acest sens, vei fii contactat/a de catre un consultant care sa iti explice detaliile rezilierii. Daca detii echipamente aflate in chirie (router/modem/decodor) trebuie inapoiate catre Orange. Poti intreba consultantul despre adresa la care trebuie returnate echipamentele. Iti atasez si eu o poza cu adresa.
la 26-01-2023 10:18 AM
Ai grija si inarmeaza-te cu rabdare! Noi am avut o experienta extrem de neplacuta cu incetarea contractului la fostul Telekom. In primele 2 luni de cand s-a schimbat denumirea in Orange Communication am incetat contractul.
Tatal meu, om batran a depus cererea si a trebuit sa astepte telefonul magic. El le-a spus ca nu mai doreste, ca vrea incetarea contract, stabileau ca va inceta si dupa inchiderea convorbirii primea sms cu “Multumim ca ati ramas alaturi de noi”. Iar depunea cerere de relziliere si tot asa patea. Intre timp s-a rezolvat ca s-a abonat la Orange Romania S.A cu servicii fixe si mobile si l-au ajutat domnii de la Orange Romania S.A. sa inceteze contractul cu fostul Telekom pentru ca deja era abonatul lor.
Tu trebuie sa obtii data cand trebuie sa predai echipamentele. Convorbirea telefonica este de prisos pentru ca orice le spui ei tot ce vor fac.
Practica asta cu convorbirea urmata de sms cu “Multumesc ca ati ramas alaturi de noi” este o mare porcarie pe care a inceput-o Telekom.
la 26-01-2023 10:57 AM
Aceasta "metoda" a inceput-o Telekom si tot Telekom o continua, pentru ca OROC este tot Telekom doar ca "festit" in portocaliu, adica Orange.
Din momentul in care se reziliaza contractul in maxim 5 zile echipamentele trebuie sa ajunga la depozit, asta doar daca este vorba de un abonament cu echipamente. Pentru voce mobila nu este cazul.
26-01-2023 11:19 AM - editat 26-01-2023 11:20 AM
Numerele mobile preluate la fostul telekom erau legate de servicii fixe. Noi aveam doar servicii fixe. Daca aveai doar numere mobile nu intrai la OROC.
Noi am plecat de la fir de cupru si am primit de la Orange S.A. Fibra Optica.
Am fost intrebati cu ce ne-au momit?! Le-am spus de fibra si raspunsul OROC a fost ca O S.A. foloseste fibra optica de la ei. I-am raspuns ca noi le-am cerut fibra optica, dar OROC a tot spus ca nu au in zona. O S.A. s-a miscat mai cu talent si ne-au dat ceea ce aveam nevoie.
26-01-2023 11:55 AM - editat 26-01-2023 11:56 AM
Stiu....
In mod normal nici numerele de mobil asociate serviciilor fixe nu aveau ce cauta la OROC, deoarece sunt numere de mobil, nu de fix. Pe mine nu ma deranjeaza cu nimic faptul ca in viitor voi fii la Orange, consider ca isi respecta clientii mult mai bine ca Telekom, doar ca acum nu suntem nici Telekom, nici Orange, ci....OROC :)) Iar compania OROC e cam greu de priceput.