anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament suspendat. Cum pot rezolva problema?

AdrianPrunas
Junior entuziast

Salutare! M-am trezit astazi cu abonamentul suspendat. Factura e platita ieri, din aplicatie. La 300 sun degeaba, imi spune ca e suspendat si sa sun la 1930. Acolo sun tot degeaba, am facut toti pasii pentru confirmarea platii, tot nimic.

Aplicatia nu merge, erori peste tot (si daca intru la help) iar daca incerc sa intru pe deranjamente ma redirectioneaza pe site. Ca sa fiu mai clar: deschid aplicatia, intru la deranjamente, primesc un redirect unde imi spune sa instalez aplicatia (cea din care am initiat pasii)

Ce altceva pot face sa deschid un canal de comunicare?

33 Răspunsuri 33

DanielaH
Moderator

Adrian, s-a rezolvat situația?

da, multumesc! n-as fi reusit fara voi 🙂 awesome people!

lectii invatate: fara incredere in plata prin aplicatie, la ghiseu se rezolva problemele, plata in avans ca sa fiu cat se poate de sigur ca n-o sa mai trec prin situatia asta din cauza mea.

Ne bucurăm și mulțumim pentru confirmare! Te mai așteptăm în Comunitate.

Ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback!!! Te mai așteptăm pe aici, eventual cu soluții pt problemele altora care apelează la Comunitate. 🙂

Toate cele bune!!!