la 11-12-2025 08:27 PM - editat ultima oară la 12-12-2025 08:31 AM de DanielaH
Primesc încontinuu mesajul "Migrarea contului tau a fost finalizata cu succes". De acum poti accesa noua platforma utilizand linkul de mai jos. La fel a fost și acum o luna și a ținut câteva zile. De ce primesc încontinuu?
la 11-12-2025 09:17 PM
O fi o problema a sistemului, a intrat intr-un loop.
la 12-12-2025 05:30 AM
Salutare!
Ceva blocat, defect sau care nu funcționează cum trebuie, asta este clar. Important este că s-au finalizat tranziția. Trebuie să se regleze ulterior!
Succes!
la 12-12-2025 06:42 AM
Bună. Despre ce migrare a contului este vorba? Eu nu am cerut nimic dar am primit și eu nenumărate mesaje exact la fel.
la 12-12-2025 06:52 AM
Bună! Mă gândesc că este vorba despre migrarea contului de la fostul Oroc la Orange Romania. La asta știu că se lucrează treptat de prin vară.
la 12-12-2025 08:06 AM
si eu la fel am tot primit mesaje. nu am cerut nici o migrare. am abonament de internet fix de la orange (inainte de la telekom). ce inseamna aceasta migrare? mi se schimba abonamentul/costul fara acordul meu????
la 12-12-2025 08:27 AM
la 12-12-2025 08:29 AM
Serviciile OROC se unesc cu cele ORO și devin o singură entitate. Nu cred că presupune o majorare de tarife.
la 12-12-2025 08:38 AM
Acum vad in linkul de mai sus ca "Clientii Orange (Orange Romania Communications) vor fi migrati in perioada următoare, pe rând, în sistemele Orange și din acel moment vor prelua automat toate ofertele și beneficiile Orange". ce inseamna "prelua automat toate ofertele și beneficiile Orange" - mie imi suna a modificare de abonament. Eram multumit cu abonamentul anterior de la Orange (Telekom), sper ca nu se modifica oferta si pretul! De ce nu este transparenta aceasta "migrare"???
12-12-2025 09:42 AM - editat 12-12-2025 09:42 AM
In ce sens nu e transparenta? Se discuta de mult timp de aceasta fuziune. Multi clienti OROC asteapta de mult timp sa se treaca la grila ORO, li se pare mai atractiva. Oricum nu se putea ramane in situatia asta, cu 2 entitati, fuziunea era mult dorita si asteptata.
Ai aici grila ORO pt serviciile fixe: https://www.orange.ro/love
la 12-12-2025 10:29 AM
Eu nu stau sa ma uit pe site-ul orange in fiecare zi sau luna. Acum am aflat prin 10 mailuri identice ca am fost "migrat".
Transparenta = un mail inainte cu cel putin o luna in care sa fiu anuntat si eventual intrebat daca doresc aceasta "migrare" si ce presupune aceasta migrare (un nou abonament? un nou tarif?). Nici acum dupa ce am primit intr-o zi 10 mailuri identice ca "am fost migrat" nu stiu ce inseamna aceasta "migrare"!
la 12-12-2025 11:40 AM
Nu trebuie sa stai pe site-ul Orange zilnic. S-a discutat despre aceasta fuziune pe mai multe site-uri. Si cred ca ai primit si ceva informatii pe mail sau in factura.
Daca nu te avantajeaza oferta ORO, poti renunta la abonament, dar eu cred ca o sa gasesti un abonament care sa te multumeasca. Cat platesti acum?
la 12-12-2025 02:22 PM - editat ultima oară la 12-12-2025 02:29 PM de DanielaH
Salut,
Am verificat, situatia este una cunoscuta iar colegii nostri lucreaza la remedierea acesteia. Ne pare rau pentru disconfortul creat.
Migrarea este un pas necesar pentru integrarea completa a clientilor Orange (Orange Romania Communication) in sistemele Orange. Modificarile sunt exclusiv in beneficiul clientilor.
Printre beneficii se numara:
- acces la programul de rate Orange: posibilitatea de a achizitiona telefoane sau dispozitive in 24 sau 36 de rate, in functie de eligibilitate
- tarife si optiuni de roaming mai avantajoase pentru calatoriile in afara SEE
- serviciul Number Share
- acces la tehnologia eSIM
- acces la programul Orange Thank You
Dupa migrare, se vor modifica doar:
- codul de abonat (comunicat pe prima factura emisa ulterior migrarii si prin SMS)
- sata alocarii resurselor abonamentului
- data de facturare
Multumim!
la 12-12-2025 08:33 AM
@user_14702068, dacă ne oferi codul de abonat, putem ruga colegii să verifice despre ce migrare este vorba.
la 12-12-2025 10:14 AM
Cod abonat 1028146478.problema este că primesc mesaje incontinuu .înțeleg că au fost migrare numerele de pe oroc pe oro dar e deranjant să primesc mesajul acesta de 20 ori pe zi .la fel am primit și acum doua luni timp de câteva zile.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor