anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Optiunea "Vreau sa fiu contactat" mai functioneaza?

mihai_13
Maestru

Cunosc toate metodele de contact Orange (nu are rost sa le scrieti din nou ca raspuns)  doar am incercat si "metoda" "asta" care nu functioneaza -  si am facut experimentul de doua ori  fara nici un rezultat .

Mi s-a  parut mai usor sa fiu sunat de un operator decat sa incerc degeaba de 5 ori telefonic sa intru in contact cu orange pentru a dezactiva o optiune pe care nu o pot dezactiva online de pe site ...

3 Răspunsuri 3

Razvan
#StarMember

Te sună, dar fiind o perioadă mai aglomerată, termenul este mai mare spre 48-72h.

de la primul demers au trecut mai mult de 72 ore 😋 noroc ca mai am timp de asteptat pana la urmatoarea data de facturare  ...

BINE  ar fi sa pot dezactiva online aceasta optiune asa cu am putut sa o si activez !   fara sa mai am nevoie de un asistent orange ( poate sa "scrie"  DA  ti-se va dezactiva optiunea cu urmatoarea data de facturare ... simplu ! )  

 

mihai_13
Maestru

un lucru bun s-a intamplat - se pare ca in urma demersului meu ""tehnicul Orange"" a rezolvat problema  si am putut dezactiva online optiunea (cum era si firesc) multumesc !