anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot întra în my orange (nu am buletin romanesc)

Sandu62
Începător

Bunaseara .As dori un sfat .Am încheiat un contract cu orange,  internet fibra și tv .Eu am rezidenta în Italia,  deci nu am buletin romanesc 

Când mi au montat fibra în contract au trecut seria pasaportului .Din aceasta cauza nu pot întra în my orange .Ce pot sa fac ?

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Nu cred ca are legătură pașaportul cu My Orange. De ce? Pentru ca poți să-ți faci cont My Orange și fără număr de telefon, și fără buletin. 

Tie iti da vreo eroare când faci contul? Sau ai făcut deja contul și nu te poți loga în el?

Recomandarea mea ar fi sa faci contul cu email și parola (nu e nevoie de un nr de telefon în cazul asta).

Poți face asta cu un click aici. Dacă ai servicii de la Orange România Communications (poți să-ți dai seama după codul de client, codul de ORO e de 10 cifre, cel de OROC de 14) nu uita sa selectezi opțiunea corecta de la bun început.

Client Orange

Pentru a întra în my orange îmi cere orange thank you  , unde trebuie sa pun primele sau ultimele 6 numere de la numărul de buletin. Dar în contract dat ca nu am buletin romanesc au trecut numărul pasaportului Nu ma pot loga cu numărul asta deci nu pot întra .Am încercat și cu codul numeric 

La fel .nimic .

.

Teoretic, ultimele 6 cifre sunt din CNP, acela sigur îl ai de când te-ai născut, apare și pe certificatul de naștere.  Daca in schimb, nu a fost înrolat in sistem la contractare, atunci nu se poate valida. 
Am pus un printscreen cu pașii de urmat in diferite situații. 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Parola Orange Thank You este formata din cele 6 cifre din seria si numarul de buletin. Concret, este "numarul" din seria si numarul de buletin. Dar in cazul asta cred ca au pus alt cod. Deci ia legatura cu un consultant si vezi daca se poate reseta, astfel incat sa-ti poti adauga serviciile.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Sandu62, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Bunaziua .Am luat legatura prin mail cu un operator si mi a promis ca imi trimite factura pe e-mail. Trebuie sa vorbesc cu cineva sa pot intra in cont .