anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De 3 zile nu pot accesa My Account

Barbara1
Începător

De 3 zile incerc si nu pot accesa My Account, pentru a plati factura. Nu se deschide siteul.

1 Soluţie acceptată‚

Barbara, bun venit in Comunitate!!!

Dacă ești fostă clientă Telekom, nu mai este valabil My Account, ci My Orange.

Contul My Orange se realizează așa:

"   1.   Intră în aplicația My Orange și alege opțiunea Nu ai cont? Înregistrează-te     

2. Alege din ecranul următor compania Orange Romania Communications      3. Alege apoi ce tip de cont vrei să creezi: cont personal sau cont business      4. Alege tipul de servicii pentru cont     

5. Introdu codul de abonat sau numărul de telefon, în funcție de opțiunea aleasă la pasul anterior     

6. Introdu apoi codul primit prin SMS, dacă ai ales număr de telefon sau parola selfcare, dacă ai ales cod de abonat     

7. Revino apoi în aplicație după ce ai finalizat înregistrarea"

Pe telefon, poți să-ți instalezi aplicația My Orange.

DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-imi-creez-cont-in-aplicatia-my-orange-daca-am-servicii-orange-romania...

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut

Esti clienta Orange Romania sau Orange Romania Communications (fostul Telekom)? De asemenea, poti sa pui cumva aici link-ul pe care incerci sa-l accesezi? Ai incercat cumva si in fereastra privata?

Client Orange

Barbara, bun venit in Comunitate!!!

Dacă ești fostă clientă Telekom, nu mai este valabil My Account, ci My Orange.

Contul My Orange se realizează așa:

"   1.   Intră în aplicația My Orange și alege opțiunea Nu ai cont? Înregistrează-te     

2. Alege din ecranul următor compania Orange Romania Communications      3. Alege apoi ce tip de cont vrei să creezi: cont personal sau cont business      4. Alege tipul de servicii pentru cont     

5. Introdu codul de abonat sau numărul de telefon, în funcție de opțiunea aleasă la pasul anterior     

6. Introdu apoi codul primit prin SMS, dacă ai ales număr de telefon sau parola selfcare, dacă ai ales cod de abonat     

7. Revino apoi în aplicație după ce ai finalizat înregistrarea"

Pe telefon, poți să-ți instalezi aplicația My Orange.

DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-imi-creez-cont-in-aplicatia-my-orange-daca-am-servicii-orange-romania...

DanielaH
Moderator

@Barbara1, s-a rezolvat situația? Ai putut accesa contul My Orange?