anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Adresa mail eronata pt inrolarea in MyOrange

AnaH
Începător

Salut!

Am încercat sa îmi creez cont MyOrange însă pe parcursul procesului nu am fost atenta ca s-a adăugat un spațiu după adresa de mail. Am mers mai departe însă mail-ul pt validarea contului este trimis către o adresa inexistenta și deci întreg procesul nu poate fi finalizat.

Am încercat sa reiau procesul de înrolare însă îmi spune ca este deja alocat unui cont numărul de telefon și adresa de email.

Ce pot face în aceasta situație?

Multumesc!

Ana

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Esti sigura ca problema e acel spatiu? Pentru ca din cate pot sa observ, nu te lasa sa creezi un cont My Orange daca adresa are spatii.

In exemplul de mai jos, am pus un spatiu dupa adresa de email. Si nu ma lasa sa trec mai departe.

arsradu_2-1670960791281.png

Ai verificat cumva folderul de Spam? Poate nu a intrat in Inbox.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Esti sigura ca problema e acel spatiu? Pentru ca din cate pot sa observ, nu te lasa sa creezi un cont My Orange daca adresa are spatii.

In exemplul de mai jos, am pus un spatiu dupa adresa de email. Si nu ma lasa sa trec mai departe.

arsradu_2-1670960791281.png

Ai verificat cumva folderul de Spam? Poate nu a intrat in Inbox.

Client Orange

Salut si mulțumesc frumos pt răspuns!

Cred ca m-am isterizat putin cam repede 🙂 .... Spațiul îmi apare în password chain și asta am crezut ca este cauza văzând ca nu primesc mail cu link-ul de verificare. A durat mai bine de 20 min, dar într-un final am primit mail-ul vizat și am reușit finalizarea procesului. Am vrut sa șterg postarea însă nu am găsit cum :-), din nou probabil din graba 🙂

Inca o data multumesc si scuze de încărcarea comunității cu o non-problema!

Ana

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Foarte clar. Mersi frumos de feedback. Si ma bucur ca s-a rezolvat! 🙂

Te asteptam si alta data cu probleme sau "non-probleme" in Comunitate. 🙂

Client Orange